22 Eylül 2017 Cuma

Flormar Invisible Cover HD Fondöten



Ürünü Nisan ayında alıp Eylül ayında yorumlamakta nerden çıktı tuti?
Çıktı işte bir yerlerden :) Flormar bu yıl uçtu uçtu... Tutabilene aşk olsun! Çıkardığı HD serisinden ilk aldığım ürün fondötendi. Epeyce bir kullandım yani yapacağım yorumlar öyle iki günlük yorumlar değil :) Neyse konuyu fazla uzatmadan ilk olarak HD Fondötenlerden genel olarak bahsedelim ne amaçla üretildiler, ne vadediyorlar sonra da Flormar markasını inceleriz.

HD Fondötenler Hakkında :

Amaçları ciltte filtre etkisi yaratmak bu sayede fotoğraf çekimleri ve video kayıtlarında kusursuz görüntü kalitesi yakalamak. Abartılı makyaj görüntüsünü en aza indirmek.

Peki Flormar Invisible Cover HD Fondöten Bunun Ne Kadarını Gerçekleştiriyor?

Benim cildimde akne/sivilce problemi olmadığı için kapatıcılığı benim için idealdi. Fakat bu tarz problemler yaşan birinin bence öncesinde kapatıcı kullanmasında yarar var. Tek bir kat sürdüğünüzde (ben genelde öyle yapıyorum) oldukça hafif. Cilde hiçbir ağırlık vermiyor bu his oldukça iyi. Gözenek görünümünü gizlediğini de açık gönüllükle söyleyebilirim.Aynı zamanda cilde canlı bir aydınlık veriyor. Abartılı durmuyor söyledikleri gibi canlı ve pürüzsüz bir görüntü sağlıyor.

Uzun lafın kısası ben sevdim. Yeniden alınabilecek ürünler listesine çoktan girdi. Flormar Invisible Cover HD Fondöten yorumlarım böyleydi yeni bir postta görüşmek üzere sevgiyle,

Tuğçe.

Beni İnstagram Hesabımdan Takip Etmek için Tık tık!

E-mail kanalı ile bana ulaşmak için Tık tık!


Bunları Okudun mu?