25 Eylül 2017 Pazartesi

Favori Temizlik Ürünlerim | Banyo


Favori Temizlik Ürünlerim serisinden herkese merhabaaaaaa :)

Tahmin etmek zor olmasa gerek. Bu serinin devamında mutfak ve genel temizlik ürünlerindeki favorilerim gelecek. Banyo temizliğinde kullandığım beş favori ürünüm var. Fakat bunlardan ikisi aynı amaçla kullanılan ürünler. İkisini de ayırmaksızın seviyorum. Hadi başlayalım,

1. Domestos  

Olmazsa olmaz! Banyo/klozet temizliğinde mutlak olması gereken bir ürün varsa o da çamaşır suyu. Ben bu aşamada birçok ev hanımı gibi yoğun kıvamlı domestosu tercih ediyorum. Aslında küçük boy klozet temizliği için uygun başlığa sahip olanı kullanıyorum fakat 3,5 kg indirimdeyken kaçırmayayım dedim ve stokladım.

2. Mr Muscle | Banyo

Lavabo temizliğinde kullandığım bu ürün oldukça başarılı. Etkili bir temizlik sağlamasının yanı sıra banyo ve mutfak olarak genelde fırsat ikilisi şeklinde avantajlı fiyata satıldığından insana cezbetmiyor değil.

3. Klorak | Banyo

Bu aralar klorak markasına takmış durumdayım. Bu ürünü de tıpkı mr muscle gibi lavabo temizliğinde kullanıyorum fakat kokusu ona kıyasla oldukça keskin ve rahatsız edici. Temizlik etkisi ise başarılı.






4. Scotch Brite | Kullan At Islak     Banyo Bezi

Bu ürünü çok seviyorum. Çamaşır suyundan iki kat daha etkili olduğunu vadediyor. Ben genelde acil durumlar için kullanıyorum. Örneğin evimde çok fazla misafir varsa acil müdahale etmem gereken bir kusur gördüysem bu mendillerle müdahale yapıyor ve atıyorum. Ya da çamaşır suyu etkisi olduğu için zaman zaman kapı kollarını sildiğim de olabiliyor. Yani tam bir acil durum kurtarıcısı.

 5. Klorak | Duşakabin Temizleyici

 Kullandığımız sular öyle kireçli ki maalesef tek bir ürünün yeterli olması olanak dışı. Ben öncelikle kendi hazırladığım sirke ve bulaşık deterjanı ikilisi ile duşakabini ovuyorum (bunu instagramda temizliksever hesabında keşfetmiştim ve çok memnun kaldım)  Durulayıp birde bu ürünü kullanınca sonuç enfes! Ben son derece memnunum.

Banyo temizliğinde kullandığım beş favori ürün böyleydi. Keşke doğal ürünlerin fiyatlarında yenilemeye gidilse ya da üretimi fazlalaşsa da kimyasallardan bir tık uzaklaşabilsek. Yeni ürünler deneyip yeni postlarda görüşmek üzere...
 
Tuğçe 

Beni İnstagram Hesabımdan Takip Etmek için Tık tık!

E-mail kanalı ile bana ulaşmak için Tık tık!