25 Eylül 2017 Pazartesi

Favori Mutfak Gereçlerim



Mutlu Haftalar!

Bir mutfakta olmasa da olur ama olsa süper olur dediğimiz yedi favori mutfak gerecimi sizin için kaleme aldım. Benim için bu yedi parça oldukça kıymetli küçük detay yardımcılar. İyi ki almışım yine olsa yine alırım. Hadi başlayalım.

1 Numara : Salata Kurutucu 

Ben resimdeki ürünü aldığımda nişanlı bile değildim. İkea'da dolaşırken kendisini indirimde görür görmez kaptım bir tane. Annemde de olduğundan rahatlığını iyi bilirim. İyice kurumuş marullarla yapılan bir salata ile ıslak marullarla yapılan salata arasında bence epey lezzet farkı var. Bence bir mutfakta olması gereken,salata yapma hızını en alt seviyeye indiren bir ürün.

2 Numara : Tutacak 

Muhakkak ki her evde var. Hatta eskiden tığ işi olurdu model model yaparlardı. Fakat bu yazıda tutacak'a yer vermemdeki sebep kumaşı. Kumaşı ve yapısı. Silikon ürünlerde sertlik, kumaş ürünlerde ise kalite epey önemli. Zira ısıyı geçirip elimizi yaktığında beklenmedik kazalara neden olabilir. Fotoğraftaki ürün evidea.com'dan

3 Numara : Patates/Havuç vs. Soyucu

Bu ürün benim en büyük yardımcım. Asla patatesi ince ince soyamıyorum. Ki bir şeyin kabuğunu soymaktanda hiç hoşlanmam (çünkü bu konuda iyi değilim) Elime geçen her türlü sert sebzeyi bu ürünle soyuyorum. Mutfakta küçük bende büyük yeri vardır kendisinin.

4 Numara : Silikon Spatula

İtiraf etmeliyim ki bu ürünü yalnızca görüntüsünü sevdiğim için almıştım. Fakat kasede kalan kalıntıyı sıyırma gücü muhteşem! bir puding yaptığımda tencerede kalan,az gibi gözüken kısımdan koca bir kase daha çıkıyor sayesinde. Yada kaşık cacık vs. gibi sıvı gıdaların gramına kadar sıyırıyor resmen. Fotoğraftaki ürün migros.com'dan.

5 Numara : Metal Kutular

Fotoğrafa bir tane koymuş olsam da birkaç tane kullanıyorum bu kutulardan. Eğer nescafe, bitki çayı, latte gibi farklı farklı içecekleri seviyor ve evinizde bulunduruyorsanız hem kategorilerine göre ayırmak için hemde mutfakta hoş bir görüntü ortaya çıkarmak için bence çok hoşlar. Ayrı ayrı desenleri renkleri ile insanı cezbediyor :) Fotoğraftaki parça migros.com'dan

6 Numara : Mini Çırpıcı

Bu çırpıcı ikea'da ikili şekilde satılıyor. Buraya tıklayarak inceleyebilirsiniz. Diğer ikincisi hepimizin evinde bulunan klasik çırpıcı. Fakat bu ürün şekli nedeniyle benim gönlümü daha çok fethetti. Çorbada,ayranda en ufak bir tortu bırakmıyor. Küçük fakat etkili bir ürün.

7 Numara : Düdüklü Çaydanlık

Ben bu ürünü özellikle almadım. Ablamın hediyesiydi. Fakat kullandıkça rahatlığını daha iyi anlıyorum. İçeride misafirlerle otururken aman su kaynadı mı aman düğmesi attı mı diye düşünmeye fırsat vermeden kaynamaya başladığı an ötmeye başlıyor. Ben çok severek kullanıyorum. Olmasa da olur ama olsa güzel olur.

Benim kendi çapımda oluşturduğum 7 Favori mutfak gereçlerim bunlardı. Umarım yararı olur. Sevgiyle kalın.

Tuğçe.

Beni İnstagram Hesabımdan Takip Etmek için Tık tık!

E-mail kanalı ile bana ulaşmak için Tık tık!