21 Eylül 2017 Perşembe

Denedim Yorumluyorum | LR Zeitgard 1

Merhaba kızlar !

Yeni bir yazı serisi düşünüyordum ki aklıma denedim yorumluyorum ya da okudum yorumluyorum gibi birkaç fikir geldi. Gelmişken de kaçırmayayım deyip geçtim klavyenin başına. Bu yazı serime aşırı derecede memnun kaldığım, son yıllarda kullandığım en efso ürünümle başlamak istedim.

Cilt bakım ürünleri her zaman makyaj malzemelerinden çok daha fazla sevmişimdir. Öyle ki cildimi tanıyana kadar bu konuda birçok markaya epey para yatırdığım dönemler oldu. İyi bir cilde sahip olmanın cildimize temiz bakmaktan ve doğru beslenmekten geçtiğini hepimiz az çok biliyoruz. Lafı fazla uzatmadan LR Zeitgard 1 Yüz Temizleme sistemi hakkındaki aldığım notlara geçiyorum. 

Ne Vadediyor?

İlk olarak cildi derinlemesine temizlemeyip, bu sayede daha iyi ve canlı bir dokuya kavuşturma vadediyor.

Nasıl Kullanılıyor?

Cihaz şarj edilerek çalışıyor. Cilt tipinize göre seçeceğiniz iki adet başlığı mevcut. Biri hassas ciltler diğeri ise normal ciltler için. Ve seçtiğiniz başlığa uygun olan temizleme jeli. Yüzümüzü ıslatarak başlığa sıktığımız iki pompa temizleme jeli tüm yüzümüz için yeterli olacaktır. Açma/kapama düğmesine 3sn. basılı tutulduğunda cihaz devreye giriyor. yüzümüzü bölgeler halinde temizlediğimizi düşünürsek ( alın,çene,yanaklar) her 20 saniyede bir uyarı sinyali veriyor. Bu durum ilgili alandaki uygun sürenin dolduğuna ve diğer bölgeye geçilmesi gerektiği konusunda bizi uyarıyor. Ve cihaz 60sn. sonunda günlük gerekli temizliğin gerçekleştiğini kabul edip kendiliğinden kapanıyor. (tabi ki istediğimiz takdirde açabiliyoruz) sonrasında yüzümüzü duruluyoruz ve başlığı yıkayıp hafift peçeteyle nemini aldıktan sonra kurumaya bırakıyoruz.

Bendeki Sonuçları Nasıldı?

Vadedildiği gibi kısa sürede cilde canlılık ve ışıltı verdiği bana göre doğru. Öyle ki bu farkı anlamak için öyle aylarca kullanmanıza da gerek yok. Ben daha ilk kullanımda yüzümdeki temizliği farkettim. Hatta ertesi gün yaptığım makyaj bile gözüme daha bir hoş ve canlı gözüktü diyebilirim. durum böyle olunca insanın düzenli olarak kullanma arzusu doğuyor. Kısacası ben vadedilen cilde kavuştum diyebilirim. 

Nasıl Temin Edilir? 

Tüm LR ürünlerine LR İş Ortaklara aracılığı ile ulaşabilirsiniz. Buraya benim aldığım hanımefendinin e-mail adresini bırakıyorum. Eğer çevrenizde LR iş ortağı yoksa eminim ki size gönülden yardımcı olacaktır.


Tuti'nin Notları | Denedim yorumluyorum serisinin ilk konuğu olan LR Zeitgard 1 Temizleme seti hakkındaki tüm objektif yorumlarım böyleydi.
Umarım hoşunuza gider, bir yararı olur.

Sevgiyle,
Tuğçe.

Beni İnstagram Hesabımdan Takip Etmak için Tık tık!
E-mail kanalı ile ulaşmak için Tık tık!

LR iş ortağı ulaşım adresi için Tıktık!