9 Ağustos 2017 Çarşamba

KUŞBURNU ÇAYININ FAYDALARI



Merhaba, bugün size en sevdiğim çay olan kuşburnu çayının faydalarından bahsedeceğim. Hadi gelin büyük bir  C vitamini kaynağı olan kuşburnunun faydaları neymiş ne değilmiş birlikte inceleyelim 


*En belirgin ve en büyük özelliği yüksek bir C vitamini deposu. Öyle ki limonda bulunan c vitamininin 60 kat fazlası kuşburnunda bulunuyormuş.

*Bağışıklık sistemini güçlendiriyor ve soğuk algınlığına karşı kalkan oluşturuyor.

*Doğal antioksidan 

*İdrar yolu enfeksiyonlarına karşı koruyucu ve idrar sökücü özelliği bulunuyor.

*Kabızlığı önleyip, sindirimi kolaylaştırıyor.

*Kanserli hücrelerin büyümesini engelliyor.

*Demir eksikliğine bağlı kansızlığı önlüyor.

*İltihap oluşumunu,dizde sıvı kaybını önlüyor.

*Cilde doğal güzellik ve canlılık sağlıyor.

*Kalp ve damar hastalıklarına karşı koruyor.

*Kötü kolesterolü düşürücü etkisi var.

*Tansiyonu düzenliyor.



Ben her gün bir fincan kuşburnu çayını severek içiyordum, yararlarını öğrendikten sonra daha bir severek içmeye başladım. Evimden de iş yerimden de hiç eksik olmaz diyebilirim. Ayrıca marmelat olarak da tüketiyorum. Bir gün onun da tarifini yazacağım. Bu içeriğin video versiyonunu da youtube 'a ayrıca ekliyorum.

Sevgiyle, Tuğçe