28 Mart 2017 Salı

Loreal Paris | Micellar Makyaj Temizleme Suyu


Selamlar!
Garnier Makyaj temizleme suyunu kullanmaya başladığımdan beri temizleme işleminde su olayını çok sevmiştim. jel,yağ,süt vs ürünler bana daha uğraştırıcı geliyordu. Fakat uzunca bir zaman bitirip bitirip yeniden aldığım garnier makyaj temizleme suyu ile yaklaşık üç ay önce yüzümde ve özellikle göz çevremde yarattığı hassasiyetler nedeniyle yollarımızı ayırdık.

Farklı farklı birkaç markanın makyaj temizleme suyunu alıp denedikten sonra çok şükür ki yeni favorimi bulabildim.


Loreal Paris | Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Bu ürünün bir normalden kuruya hassas ciltler için (pembe kapak) birde normalden karmaya hassas ciltler için (mavi kapak) olmak üzere iki çeşidi mevcut. Ben pembe kapaklı olanı tercih ettim. 400ml olan bu ürün açıldığı günden itibaren 6 ay ömrü var. Buda düzenli olarak kullanan bir insan için oldukça ideal bir süre. Saflaştırılmış su+gliserin içeren bu ürün aynı zamanda alkol,paraben,parfüm içermediğini ön yüzünde açıkça belirtiyor.

Gelelim kişisel yorumlarıma, benim göz çevremde herhangi bir yanma,kızarıklık,yorgun görüntü veya hassasiyet yaratmadı. Maskaramı oldukça rahat temizledim ve alt kirpik diplerimi buğulu bırakmadı ki bu benim için oldukça önemli. Gayet temiz bitişli bir uygulama oldu. Tonikle destekleyince de sonuç benim için oldukça iyiydi. Kendisi şimdilerdeki yeni favorimdir duyrulur.

Sevgiyle.


Tuğçe Çalışkanerler Ercan