18 Ocak 2017 Çarşamba

' Makyaj Koleksiyonumun Olmazsa Olmazları


Merhabalar !
Her kız gibi benimde üç aşağı beş yukarı bir makyaj koleksiyonum var. Daha öncelerde çok daha fazla olan bu koleksiyon evlenmem ile birlikte sade ve ihtiyaca uygun bir hal aldı. düğünüme yakın hiç yeni bir ürün almadım daha çok düğün sonrası makyaj masama hazırlandım. Bunu yaparken de artık cildimi tanımış olmamın avantajlarını ve bilincini kullanarak sürekli ve cildime uygun olan ürünleri alıp fazlasından kaçınmaya özen gösterdim. Her ne kadar göster-dim. desem de ipin ucunu kaçırdığım zamanlarda olmadı değil. 
Velhasıl-ı kelam ne ürün alırsam alayım elim hep resimdeki ürünlere gider ve kullandığım ürünler neredeyse hiç değişmez. Hal böyle olunca bunun içinde bir post fena olmaz dedim. Uzuuuun uzun yazmanın bir manası yok. Yukarıdaki ürünlere sayfa sayfa yazılar yazılalı çizileli çok oldu. Ben eksik kalayım, kısaca bahsedip kaçayım.


İşte bitirip bitirip yeniden aldığım ten ürünlerim. Önüme yığınla BB krem koysalar gene maybelline gene maybelline derim. Aynı şey kapatıcı içinde geçerli bittikçe aldığım ürünler arasında oda maybelline markasına ait uygun fiyatlı bir kapatıcı. Gelelim MAC studio fix fondötene  bendeki rengi C 3.5 SPF 15 içeriyor benim tenime göre biraz turuncumsu olduğunu düşünüyorum fakat kapatıcılığı yerinde.  Hemen yanındaki MAC Mineralize Skinfinish Natural pudra ise bebeğim diyebilirim. Genelde hatta her zaman BB kremimi sürüp bu pudrayla sabitliyor başkada bir ten ürünü kullanmıyorum. Kalıcılığı çok daha iyi oluyor böylelikle.


Rujda pastel hayranıyımdır esasen. Yukarıda gördüğünüz rujlar ise neredeyse her makyajımda kullandığım her zaman elimin gittiği rujlar. Pastel nude günlük olarak kullandığım bir ruj. yüzümde makyaj olsun ya da olmasın dudaklarım hep canlı durmalı solgun dudaklara alerjim var. Bir yanındaki ise sosyal medyanın meşhuru lipubbly. Eyeliner ve kırmızı ruj makyajlarımın bir numarası. Neden bir numarası çünkü hafifte olsa dudağı dolgunlaştırdığı doğru. Kalıcılığı muazzam. Ben çok sevdim doğrusu. Gelelim bir yan tarafta duran flormar L12 'ye. Pembemsi bir ruj daha tatlı tonlarda makyaj yaptığımda abartılı durmayan fakat gayette canlı bir renge sahip bu rujda olmazsa olmazım. Ve gelelim son ruja pastel markasının classic serisinden 61 numara. Kaç tane bitirdim hatırlamıyorum ama tam bir kurtarıcı ruj. Makyaj tonu ne olursa olsun kıyafet seçimi nasıl olursa olsun uyumu mutlaka bir yerden yakalıyor. Kalıcılığı orta fakat pastel bu ürünü kaldırmadığı sürece almaktan asla vazgeçmeyeceğim ürünler listesinde bir numara olarak kalacak. Aşağıdaki fotoğrafta renkleri daha detaylı göreceksiniz.




Gelelim alık, bronzer, aydınlatıcı üçlüsüne,



                      Pastel Color Correct Contour Set

Evet TheBalm markasının hakkını yemek istemem ama ben Pastelin bu paletini aldığımdan beri thebalm allıklarım öylece duruyor diyebilirim. Tek palette tüm yapmak istediğim hamleleri tamamlayabiliyorum. Ayrıca renk kaliteside muazzam. Bu sebeple olmazsa olmazlar listesinde yerini çoktan aldı. Ama thebalm'ın frat boy paletinide unutmamakta yarar var. :)


Ve tabii ki TheBalm Nude'tude paleti. Bu palet olsun başka hiçbir palete ihtiyaç duymam. Kendi adıma konuşuyorum benim tüm ihtiyacımı karşılıyor. Gölgeli makyajı sevmeyen ben, bu paleti aldığım günden beri gölgeli makyaj yapıyorum diyebilirim. En sevdiğim renkleri : Stand-offish / sultry / sexy tek kelimeyle muhteşem bir palet.

Eyeliner 'da ise bittikçe aldığım tek ürün olan asla vazgeçediğim BeYu markasını detaylı olarak bu yazımda okuyabilirsiniz. Maybelline markasına ait maskaraları anlatmama gerek var mı ? Asla asla vazgeçmeyeceğim tek marka! (maskara konusunda)

Sevgiyle kalın. Tuğçe Çalışkanerler Ercan