Yeni Yıl Hediyelerim



Merhablaaaar!
Başlıktanda anlaşıldığı üzere postumuz hediye postu. Üç tane güzeller güzeli bebeğim için yaptım bu paketleri. Birim canım ablam diğeri can içim yiğenim elam. Üçüncüsü ise pamuk kalpli arkadaşım Nilayım. Bu yıl ayrımcılık yapıp sadece kızçelerime hediye aldığım doğrudur.  :) Normalde kıyafet ayakkabı vs bir şeyler almayı düşünsemde sonra daha şirin bir şey yapmak geldi aklıma. Minik hediye sepetleri. içlerinde küçük küçük bir kaç hediye var. Bu sepetleri hazırlarken bir kızın olmazsa olmazları nelerdir sorusunu esas aldım.İçlerinden bir kaçını seçtim. Ablam ve Nilayıma yaptığım sepet birebir aynı elanınki bir tık daha farklı. Sepetleri gratis indiriminden de yararlanarak hazırladım. Tül ve kurdele yardımıyla süsleyerek tatlı bir imaj yaratmaya çalıştım. Peki nedir bu sepetin içini dolduran minik hediyeler;

* Rexona deodorant
* Törpü
* Makyaj temizleme pamukları
* bordo oje
* Krem oje
* Penti ten çorap
* Islak mendil
* Kotex
* Dudak balmı
* Çikolata
* Kahve

Eluşumun sepetinde ise,
* oyuncak
* çocuk parfümü
* çocuk dudak balmı
* ıslak mendil
* çikolata

Var. İşte böyleee umarım bol hediyeli bir yıl olur. Hala fikir arayanlar varsa onlara fikir olması umudu ile. Keyifli yıllar.

Tuğçe Çalıskanerler Ercan


Popüler Yayınlar