26 Aralık 2016 Pazartesi

2017 'ye Bir Kala



Bir aylık nişanlı olarak girdiğim 2016'yı 3 aylık evli olarak uğurluyorum. En tatlı telaşlarımı, en büyük kararlarımı barındırdım içinde. İşten işe koştuğum kendime çokça şey kattığım dönüp bakınca kendime yeni yeni ünvanlar aldığım koca bir yıl. Ama çok daha özel şeyler var hepsinden öte... Bembeyaz gelindiğimi bu yıl giymek nasip oldu. Evet demek, yuva kurmak o yuvaya kuş olmak. 'şimdilik' en özel yılım oldun. Gün gelecek çok daha özel bir yıl daha yaşayacağım.Allahın izni ile.Ocak ayından bu yana Ne güzel anılar ne güzel fotoğraflar ve üstesinden gelinmiş ne çok işler... ben seni şükranlarla uğurluyorum 2016. 2017'yi ise umut dolu karşılıyorum.Daha mutlu daha donanımlı huzur dolu bir yıl ol 2017. Bereket ol. Kahkaha ol. Aşk ol. Bizleri doğru yoldan şaşırtma. İyilikten ayırma. Gönüllere vicdan ol. Dost ol. Her ne olursan ol bizi mutlu anlarımızdan utandıran haberlerle uyandıran bir yıl olma. Anaları ağlatma. Hainleri güldürme. İyilerin yanında olan bir yıl ol. Şükranlarla uğurlat kendini..         Tuğçe Çalıskanerler Ercan