Yeni Evimin Güzel Tablosu | Tabloda.com




Merhabalar,
önümüzdeki ay Allah kısmet ederse düğünümüz var. Şu aralar tüm hızıyla hazırlık yapıyor, son detayları bitirmeye çalışıyoruz. Hal böyle olunca bir dekorasyon yazısı yazmakta fayda var dedim.

Evimin en gözde parçalarından biri olan güzeller güzeli kanvas tablom bu gün elime ulaştı. Evet nişan tablomuz var evet düğün tablomuz da olacak fakat bu kanvas tablo benim için oldukça özel. Nedeni ise içinde barındırdığı hikaye. O gün sevgilim önümde diz çökmüş, geri kalan ömrünü benimle geçermeye var mısın demişti. Ve her şey bir anda hızlandı. Yolunda giden ilişkimize evlilik start'ı verdiğimiz gündü o gün. Şu renklerin tatlılığına bir bakın tam tabloluk değil mi ama?

Şeker mi şeker pembe rengi, denizin huzur veren maviliği ile bu fotoğrafı inanılmaz çok seviyordum. Bununla birlikte içinde barındırdığı anlam ve aşk beni ayrıca duygulandırıyor. Unutturmuyor neye, nerden, nasıl başladığımızı.

Peki bu tatlı, minnoş, güzeller güzeli kanvas tabloyu nereden aldım size biraz bundan bahsedeyim;

Tabloda.com evet, bu siteye ilk girdiğimde mutfağım için güzel, renkli bana enerji verecek bir tablo seçmekti amacım. Bunun için oldukça çok seçenek vardı. Bu da güzelmiş diye üst sekmede açtığım tablolar tabir-i caizse dağ olmuştu. Ama bir dakika ne kendi tablonuzuda tasarlayabilirsiniz mi? işte bu benim için harika olmuştu. Çünkü benim tablo diye bahsettiğim bir fotoğrafım zaten vardı. Hemen bu fotoğrafımızı seçerek sipariş verdim. Siparişimin durumunu mail kanalıyla sorduğumda 3-4 dakika sonra hemen yanıt geldi ve durumu hakkında gerekli bilgilendirme yapıldı. Ben evde olmadığım için kargoyu annem teslim aldı. Bana ilk söylediği şey :

 ''Tuğçe capcanlı renkleri olan, çok güzel bir tablo olmuş.'' 

Eve gidip tabloyu gördüğümde bende aynı şeyleri söyledim. Birbirinden farklı çeşit çeşit modelleri ile evinizin havasını değiştirecek bu kanvas tablolara bir bakın derim. Ya da benim gibi ''tablo gibi fotoğraf be! '' dediğiniz bir anınızı gerçek bir tablo haline getirin. Karar sizin, zevk sizin :) Aşağıya fotoğrafın orjinal halini bırakıp, tablomu  asacağım duvarı belirlemeye kaçıyorum. Buyrun ikisini karşılaştırın samimiyetime bir de bu açıdan bakın.Tüm bu güzel kanvas tablolara www.tabloda.com adresinden  ulaşabilirsiniz. Öpüldünüz, Tuğçe.

Popüler Yayınlar