8 Ağustos 2016 Pazartesi

Nişanlılık Dönemi-2 | 2016 Yazı


Merhabalar!

Ah şu yazıları bir düzene sokabilsen tuti. Ah tuti ah…

Ayda bir kere ya yazabiliyor ya da yazamıyorum. Her zaman olduğu gibi buna bir sürü sebep bulabilirim tabi ama bazen tüm bunların bahane olduğunu düşünmüyor değilim. İnşallah düğün sonrası düzene girecek desem de yok yeni eve internet bağlantısı yok yeni bir bilgisayar vs vs. gene bir şeyler çıkar herhalde bakalım.

Son yazdığım yazılara bakınca blog blogluktan çıkmış günlük defteri olmuş iyi mi :) ne gittiğim yerler kalmış ne kozmetik ne de okuduğum kitaplar. Bunun sebebi çok açık aslında, yeni hiçbir şey denemiyorum. :) Düğüne az kaldı her şey çeyize alınıyor, elde olanları da kullanıp bitirmeye çalışıyorum. Ekim gibi yazılacak çizilecek yeni birçok ürün olacak elimde denediğim, gözlemlediğim ama şu an yok. Normalde her sene bu zamanlar bir otel yorumu yapar, sevdiğim sevmediğim yönlerini yazardım fakat bu sene tatile de çıkmadık malum esas tatil düğün sonrası olacak :)

Şimdilerde odamın her yerinde koliler var. Yalnızca elbise dolabımdan kıyafet alıp odadan çıkıyorum yatak dâhil olmak üzere her şey kaldırıldı yerini çeyizler aldı. E havalar da zaten epey sıcak olduğundan artık salonda yatıyorum :) önümüzdeki bir ay en yoğun zaman olacak. Çeyizler hazırlanacak, mobilyalar beyaz eşyalar gelecek, çeyiz gidecek vs. vs. vs. iş çok ama Allah hepsini ağız tadı ile gerçekleştirmeyi nasip etsin tek duam bu.

Düğünlerin arkası hiç kesilmiyor her haftasonu bir düğün :) yukarıdaki fotoğrafta yine bir düğünden  haftasonu kuzenim ve sevgililik dönemine çok yakından şahit olduğumuz arkadaşlarımız evlendi. Allah ikisinide mesut etsin inşallah.




Bu yaz epey hızlı geçiyor sanki.  Geçenlerde bekarlığa veda partimi yaptım bile. Onunla ilgili bir post yazsam mı yazmasam mı çok kararsızım iyice günlüğe bağladım işi :) Belki parti detayları olarak bir post fena olmaz. O değil de Ağustos nasıl geldi hiç anlamadım. En son farklı olarak Uşak’a çisemin yanına gittik. Gitmişken de gezdik tabii Ulubey kanyonlarını ve cam terası. Şimdi fırsat bulmuşken Uşak için bir Gittiğim yerler yazısı yazayım diye oturdum pc başına ama bir baktım yazı bambaşka yere gitti ben de bozmadım, yazdım :) bahane ile iyi bir durum güncellemesi oldu. Şimdi bu yazıyı burada sonlandırıp Cam terası yazacağım.

Durumlar böyle. Sevgiyle, huzurla kalın…



Tuğçe Çalışkanerler