8 Ağustos 2016 Pazartesi

Bride To Be Party !


Selaaaaaammm!

Bekarlığa veda partisi yapmayı nişanlandığım ilk günden beri düşünüyordum. Nerede yapacağım, nasıl yapacağım gibi konuların üzerinde hiç durmadım. hep akışına göre hareket ettim. Parti sonuçta, eğlenmek yegane amaç. :)

Gelgelelim zaman daralıyordu artık vakit gelmişti. Son ay'a bırakmamakta yarar var çünkü son bir ay bütün haftasonları dolu oluyor. Her adım için haftalar öncesinden tarihler konuluyor. Yok mobilyası gelecek yok beyaz eşyası derken kendine zaman ayıramıyor insan. En iyisi mi hiç bu işler başlamadan patlat gitsin kızım tuğçe dedim partiyi.

Kızkıza olacak makul bir bekalığa veda partisi için kolları sıvadım.
Aşırı bir kalabalık istemiyordum. Muhabbet dağılmasın, kimse kendini yabancı hissetmesin diye en yakınlardan oluşan bir WhatsApp grubu kurdum önce. Herkese uygun olan bir tarih kafada az çok oluştu.

Sıra mekan ve fiyat arıştırmasındaydı. Fırsat35.com  'da gezinirken Tek Tek Meyhanesi'ni buldum. Kişi başı fiyatı herkese uyacak şekilde uygundu. Bu işler alman usulü olur genelde. Canlı müzik olması benim için en önemli kriterdi ki nitekim oda vardı. Evime de yakın olunca tamam dedim bu olsun. Mekanın tasarımı vs hepsi içime sinmişti. Kızlarla konuştum hepsinden okeyi aldıktan sonra internet üzerinden kuponlarımızı aldık sonrasında mekanı arayıp istediğimiz günü rezerve ettirdik. 

Cumartesi günü parti için en uygun gündü. ertesi gün tatil herkes rahat eder dedim fakat evdeki hesap çarşıya uymadı ve biz partiyi salı günü yapmak zorunda kaldık. Evet bildiğin salı günü vur patlasın çal oynasın :) 

Hiç enerjimizi düşürmeden bir güzel hazırlandık. Ertesi gün işe gidecekmişiz falan hepsini unuttuk tek bir amacımız vardı oda eğlenmek. Ki eğlencenin dibine vurduk desem yetersiz bir cümle olur. O derece yani :) Peki birazda hazırlıklardan bahsedelim. 

Partiye nasıl hazırlandık ? 

Genelde gelin olacak olan kızlar beyaz bir elbise giyer partide ama benim elbisemde bir aksilik oldu ve ben siyah giydim. Evet salı günü parti simsiyah elbise. :) Bu tür kalıplara asla takılmadım. Hele ki bu sene öyle bir rahatlık geldi ki bana sormayın gitsin. Kendimi mutlu hissediyorsam elbisenin,mekanın,günün ne önemi vardı ki?

Mekana gitmeden önce neler aldık ?

Arkadaşlarım sağolsunlar bana hiçbir şey aldırmadılar. Kendileri gidip parti malzemelerini almışlar.
Bride to be gözlükleri, geline beyaz taç, arkadaşlarına mor tüllü taçlar, gümüş rengi harf balonlar (Yusufcan ve Tuğçenin baş harflerinden) , konuşma balonları hepsi alınmış. hatta Deryacığım sağolsun gelenlere hediye etmek için bir şeyler yapacaktı ama ben istemedim. Nikahta yaparız onları dedim.

Gittiğimizde mekanda kimse yoktu. Hatta bizim günümüz bitene kadar 2 masa hariç hiçbir masa dolmadı. Haftanın tam ortası yahu insanlar ne yapacak gelip :) 
Dolayısı ile canlı müzik hep bizim masanın önünde çaldı, söyledi. O kadar güzel söylüyordu ki ben dayanamayıp ekstra içeçek bir şeyler daha söyledim herkese. Biraz rahatladıktan sonra attık kendimizi sahneye. Mekan boş her yer bizim oyna oynayabildiğin kadar :)

Hayatım boyunca unutamayacağım kadar güzel ve eğlenceli bir gün geçirdim. Gün bitene kadar doyasıya eğlendik. Hele ki Niluş hele ki niluş :)

Deryacığım herkesten önce kalktı yolu uzun olduğu için. Biz hep birlikte kalktık. Arkadaşım niluş gece bizde kaldı sabah tam 6'da uyandık ama  iş yerinde nasıl çalıştık ne siz sorun ne biz söyleyelim. Cumartesi yapmakta fayda olduğunu bir kez daha anladık.

Fakat değdi mi ? derseniz fazlasıyla derdim...


Bu yazıyı okuyan herkes daha mutlu, daha eğlenceli günler yaşasın inşallah.
Sevgiyle,
Tuğçe Çalışkanerler