5 Nisan 2016 Salı

Bütün Yorumlarım Silindi



Selam!

Dün akşam oturdum bilgisayarın başına, amacım epeydir içime sinmeyen blog temamı değiştirmekti. Neyse baktım buldum bir şeyler, elimden geldiğince düzenledim. Bi tık daha hoş bir görüntüye kavuşturdum.

Tam anlamıyla ''heh işte bu!'' demesem de hafiften gideri de yok değil :) Her şey iyi hoş tam son haline şöyle gerile gerile bakmak istemiştim ki işte tam o sırada ''inanmıyorum ya'' deyivermişim. Telefonun diğer ucundaki nişanlım şaşırdı tabi. Ona temayı değiştirmemle birlikte bütün yorumlarımın silindiğini hiçbir yazımda tek bir yorum bile kalmadığını söyledim. Üzüldüğün tek şey bu olsun dedi :)

Tam bloğum eskisinden daha iyi gözüküyor derken üzülmedim desem yalan olur. Neyse ben yazmaya devam edeyim, sizde yorum bırakmaya devam edin olur mu ? :(

Sevgiyle ...

Tuğçe Çalışkanerler