21 Mart 2016 Pazartesi

ÇEYİZ ALIŞVERİŞİ : O MU BU MU?


Selam!
Birkaç aydır yakaladığım her arkadaşıma bu soruyu soruyorum ayy canım sence o mu bu mu?
Ya da bir değişiği :)
-ya ben böyle bir şey beğendim sence nasıl? ay bak doğru söyle!
- aa gel bak sana beğendiğim mobilyaları göstereyim de fikir ver.
Hep bir onaylanma isteği hep bir evlilik muhabbeti. Bıktırttım biliyorum ama üzgünüm dostlar birkaç ay daha çekeceksiniz beni. :) Napayım çok hoşuma gidiyor bunlarla ilgilenmek, üzerine konuşmak. Hazır muhabbet buraya gelmişken sevgili blog dostlarıma da sormadan edemeyeceğim aranızda benden önce evlenen nişanlanan birçok kişi var ne de olsa anlarsınız benim derdimden.
Mesela şu küçük detay gibi gözüken ama aylardır üzerine düşündüğüm mutfak tezgahımın üzerinde duracak olan çay,tuz,kahve üçlüsü. Bunun için üç model beğendim ama hala karar verebilmiş değilim.


1. Biev’ in meşhuurrr pembe 3lü saklama kapı



Kendi sitesinde 85,00 TL  sizce de çok minnoş değil mi? Acaba kullanımı nasıldır bide o var tabii. Mutfağım abartmayacak şekilde gözüme şirin gözüksün istiyorum. Malum işten gelip yemek yapmak motivasyon isteyecek gibi.
 
2. Markafoni’ de bulduğum sweet love serisi 3lü saklama kabı


Markafoni’ nin pazartesi fırsatı adlı bölümün içerisinde buldum. Fiyatı 39,99 TL Oldukça sade ve güzel duruyor ama kahveyi bayatlatır mı diye düşünmeden edemiyorum.
3. Gene Markafoni’ de bulduğum Butterfly serisi




Bu da 46,99 TL pek tatlı cıvıl cıvıl gözüküyor. Kapağında silikon var gibi görüyorum ama emin olamadım.
Şimdilik bu üçü arasında kararsızım yarın belki dörde çıkar. :):):):)
Yok mu bir akıl verecek olan?
Sevgiyle kalın Tuğçe.