29 Aralık 2015 Salı

Yeni Yıl Kararlarım



Merhaba!
Öncelikle belirteyim eğer sizde noel değil de yeni yıl kutlayanlardansanız bendensiniz.
Sosyal medyada birbirine hakaret yağdıranları artık görmezden geliyorum. Ben yeni yıla sağlıkla girdiğim için, yepyeni güzel anılar biriktirdiğim için şükrediyorum ve gelecek olan güzel günleri keyifle karşılıyorum. Buna noel'e kılıf uydurmak diyenlerde vardır elbet ama doğum günü neyse yılbaşı'da o benim gözümde. Evet her ikisinide kutluyorum. Şükürle,minnetle,keyifle...

Geçtiğimiz yıl Aralık ayında ilk kez yaptığım bir liste vardı. Yeni yıl kararlarım başlığı altında. Tabi ki her gün ona bakarak hayatımı yönlendirmedim ama bu gün dönüp baktığımda bir çoğunu gerçekleştirmişim ya da hayat bana o imkanları sunmuş diyebiliyorum. O listeye baktığımda kendimle gurur duyduğum, kızdığım ya da şükredeceğim birçok şey görüyorum iyi ki böyle bir şey yapıp kendimle yüzleşmişim. Bu gün bu yazıyı bitirdikten sonra yeni bir liste hazırlayacağım. Mutlaka sizlere de tavsiye ediyorum. Geçen seneki listemden örnek verecek olursam, hedef koyup başardığım durumları şöyle bir kaç örnekle toparlayabilirim.


*Mezun olup yeni kariyer planları yapmak.
(Mezun oldum ve birkaç ay önce yeni işime başladım.)


*Düzenli yürüyüşler yapmak.
(Her ne kadar şu an yapamasam da yeni işime başlayana kadar her sabah yaptım.)



*İlişkimizi kuvvetlendirecek adımlar

(Nişanlandık)


*Daha çok dua etmek


*Haberleri internetten değil gazeteden okumak

* Tiyatro kültürü oluşturmak, sıksık gitmek

 (Gidemedi)  


Ve bunlar gibi bir çok hedef belirledim. Eğer sigara kullanıyor olsaydım en başta onu bırakmak adına kararlar alırdım.Sizde hala yeni yıl kararlarınızı almadıysanız, mutlaka kalemi kağıdı alıp yazmaya başlayın derim. Bir yılın sonunda kendinizle yüzleşmeye hazırsanız tabii :)
Mutlu,sağlıklı,bereketli yıllar!



Tuğçe Çalışkanerler