5 Eylül 2015 Cumartesi

Note Cosmetics Alışverişim || Ürün Yorumları

Merhabalar, mutlu musmutlu haftasonları! 

Bu gün çok güzel bir alışveriş yazısı paylaşıyorum. Alışveriş ve ürün icelemesi bir arada. Note markasını o kadar çok duydum ve o kadar övgüyle bahsediliyordu ki kendisinden yeni bir fondöten arayışına girmişken kuzenim İzmir YKM'den note alışverişi yaptığını ve çok memnun kaldığını söyledi. Aynı gün Duygu Özarslan'ın videosunda da Note marka allıklardan,rujlardan övgüyle bahsettiğini duyunca bir denemek şart oldu dedim ve online satış sitesine girip bir göz attım. Fiyatlarıda son derece güzel geldi bana doğrusu. Hemen kaptım birkaç parça bir şeyler kendime:) Bu hafta sadece bu ürünleri kullandım o halde biraz yorumlayalım,

NOTE | DETOX & PROTECT FOUNDATION 01 BEIGE

Sarı alt tonlu bu fondöten açık tenliler için ideal bence. Boynuma uygulama gereği hiç duymadım. Paraben içermiyor ve iddia ettiği gibi çabuk kuruyor hatta buna sabitleniyor bile diyebilirim. Yanlış dağıttığım yanağımı düzeltmekte zorlanınca bunu farkkettim ve bu özelliğini çok sevdim :)  Çok az bir miktar alsanız bile dağıtırken yoğunlaşıyor, az bir ürünle ihtiyacınızı karşılayabiliyor. Aynı zamanda SPF 15 içeriyor. 
İsteyenler buraya tıklayarak online shop sitesinden inceleyebilirler.



         NOTE |  FULL COVERAGE LIQUID CONCEALER 01 IVORY

Günlük hayatımda pek kullanmayı tercih etmeyip daha tok görüntülerden hoşlansam da gene de olmazsa olmaz bir ürün! Note markasının concealerı ise gene sarı alt tonlu ve paraben içermeyen bir ürün. Benim gözaltlarımla ilgili hiçbir sıkıntım yok o yüzden kapatıcılığı hakkında ahkam kesemeyeceğim ama aydınlatıcı olarak oldukça iyi. Çizgilere bir süre sonra hafifte olsa dolma yapıyor pudra ile sabitlemekte yarar var. Kendisini buradan inceleyebilirsiniz.


          NOTE |  DEEP BLACK MASCARA

Tatlı badem yağı ve E vitamini içeren bu maskara da tıpkı diğer iki ürün gibi paraben içermiyor. Sürümü oldukça kolay. Fakat sitede yazılanın aksine kirpiklerime dolgunluk ve hacim vermedi. Sevdiğim yönü ise kirpiklerimi tel tel ayırdı ve uzun gözükmesini sağladı. Ancak bir maybelline dolgunluğu göremedim desem doğru bir cümle kullanmış olurum sanırım. 
Deep black maskarayı buradan diğer Tüm Note maskaraları ise buradan inceleyebilirsiniz.



           NOTE | LONG WEARING LIPSTICK 10


Şu rengin tatlılığına diyecek bir söz bulamıyorum. Sitedeki resimde daha açık renk gözükmesine rağmen ben bu gelen renge bayıldım! İnanılmaz sevdim pigmentasyonu muhteşem, örtücülüğü tek katta bile harika! ikinci katı zaten sürmeye gerek duymuyorum. Paraben içermeyen bu ürünün içeriğinde macada yağı ( dudaklara yoğun nem kazandırır ) ve Sha yağı ( A, D ve E vitamini içerir dudak çatlamasını önler, hücre yenilenmesine yardımcı olur.) var. Hem yoğun kapatıcılık hem nem bir arada bundan sonra bütün rujlarımı Note markasından almayı planlıyorum o derece sevdim.
Resimdeki Lıpstıck için burayı
Tüm Note rujlarını görmek için ise burayı tıklayabilirsiniz.


NOTE | LUMINOUS SILK COMPACT BLUSHER 5 DESERT ROSE


Argan yağı ve E vitamini içeren bu allık gene paraben içermiyor. Oldukça iyi pigmentasyona sahip. Biraz fazla kaçırdığınız an durum vahim olabilir. :) Yoğun renk kalitesini çok sevdim. Benim aldığım ürün kiremit rengine kaçıyor sonbahar makyajlarım için ideal olacak. Gönül rahatlığı ile tavsiye edebilirim.
Resimdeki allık için burayı
Tüm Note allıkları görmek için ise burayı tıklayabilirsiniz.



Genel olarak aldığım ürünler doğrultusunda bu markayı oldukça sevdim hem kaliteli ürünleri hem uygun fiyatları beni cezbetti.
Note Online Shop buradan ziyaret edebilirsiniz.

Sevgiyle Kalın Tuğçe.

Blog!
tugcesays.blogspot.com
İnstagram!
tugce.caliskanerler
Twitter!
tugceclsknrlr
E-mail!
tugcecaliskanerler@gmail.com