11 Ağustos 2015 Salı

Kıvırcık Saçlara Öneriler




Merhabalar!
Yaz aylarının insanı bayıltan sıcakları ve bunun üzerine bir de nemi eklenince saç yapmak benim için bir kabusa dönüşüyor maalesef :(

Kış aylarında saçlarımı düzleştirmeyi çok sevsem de yazın ''duş al çık!'' saçlara ihtiyacım çok olduğu için saçlarımı doğal kıvırcık haliyle kullanmaktan başka çare kalmıyor ama gel gelelim saçlarım ne tam kıvırcık ne de tam dalgalı. İkisi arasında tam ortada kalmış, ne olacağını bilememiş. :))

Hal böyle olunca bende duştan sonra kullandığım bir kaç ürün sayesinde saçlarımı destekliyor ve tam bir şekle girmesine yardımcı oluyorum. Aksi halde bukleler birbirinden ayrıldığında tel tel hiç hoş olmayan görüntüler ortaya çıkabiliyor. Duştan sonra kullandığım birkaç ürün sayesinde saçlarım hem pratik hem değişik olmuş oluyor aynı zamanda mevsimden mevsime tarz değiştirmiş oluyorum :))

O zaman bunu bir öneri değil, deneyim yazısı olarak yazmakta ve okumakta fayda var. Gelin sizinle saçlarımı duştan sonra 10 dk. da nasıl kullanılabilir hale getiriyorum onları adım adım paylaşayım :)

Ürünler çok gibi gözükse de zamanı en kısaya indirdikleri tartışılamaz. Ayrıca burdaki amacım bendeki ürünleri övmek değil. Deneme yanılma yöntemiyle son ekibim olarak bu ürünlerden yardım alıyorum bu durum sizin saç tipinize ve beklentinize göre farklılık gösterebilir. Lütfen bunu unutmayalım :)

Saçlarımı yıkayıp kremlediğimi varsayarak, Nemli saçlarımda ;


1. Adım :

Saç uçlarımı ve boylarını yağ iksirli serumlar yardımıyla besliyorum. Saç boylarımda Pantene markasını, saç uçlarımda ise daha yoğun yapıda olan Schwarzkopf glıss kur serisini kullanmayı tercih ediyorum. Kullandığım alanlara göre ikisinden de memnunum.




2.Adım :

Bu adımda gene schwarzkopf Glıss sıvı saç kremini kullanıyorum. Kıvırcık saçlar genelde kuru ve taranması zor oluğundan sıvı saç kremleriyle hem taramayı kolaylaştırıyor hemde ikinci katı keratin bakımıyla geçmiş oluyorum.



3.Adım :

Saçlarımıza gereken desteği sağladıktan sonra sıra geliyor şekil vermeye. Benim elimde bukle belirginleştirici olarak iki ürün var. Elidor ve Pantene markasına ait. Ama kesinlikle pantene markasının bukle belirginleştiricisini çok daha fazla sevdim hem ağırlık vermiyor hemde daha düzgün bukleler ortaya çıkartıyor. Elidor'u şuan için kullanmıyorum ama almışım zamanında :)



4.Adım :

Ve sıra geldi son adıma isteğe göre olan bu adımda eğer dışarıda uzun süre kalacaksam ve saçlarımın evden ilk çıktığım gibi kalmasını istiyorsam az bir miktar köpük yardımıyla kalıcılığını arttırıp, buklelerimi sabitliyorum ancak bunu yaparken az olmasına dikkat ediyorum ki kalıp gibi durmasınlar, daha doğal bitişli gözüksünler. Bu aşamada da çok sevdiğim Schwarzkopf markasını tercih ediyorum.

                           Dediğim gibi benim saçlarım tam kıvırcık olmadığı için son hali bu şekilde oluyor...



Saç oldukça hassas bir konu olduğu için her saç tipine  aynı markanın uygun olmayacağını düşünerek markanın aksine adım adım şekillerdirmeyi anlatmaya çalıştım umarım yararı olur :)


Güzelliklerle dolu günler...






Tuğçe Çalışkanerler

Blog!
tugcesays.blogspot.com
İnstagram!
tugce.caliskanerler
Twitter!
tugceclsknrlr
E-mail!
tugcecaliskanerler@gmail.com