26 Ağustos 2015 Çarşamba

KIVIRCIK SAÇLAR NASIL DÜZLEŞTİRİLMELİ ?



Merhabalar !

Kaç kez söyledim bilmiyorum ama bir kez daha söyleyeyim tam olsun :) ben kıvırcık saçlara sahip birisi olarak saç konusuna epey takıntılıyım. Kıvırcık ve dalgalı saçlar düz saçlara göre daha kuru ve bakıma muhtaçlar. Asla ihmale gelemezler biliriz. O yüzden bu gün benim gibi kıvırcık saçlı arkadaşlarıma kendi yöntemlerimden bahsedip saçlarımı nasıl düzleştirdiğimi anlatmak istedim umarım yararı olur :) 

Hadi başlayalım :

Öncelikle saçıma nasıl şekil verecek olursam olayım her duş sonrası mutlaka atlamadan yaptığım saç bakım adımlarım var. Onları ''Duştan sonra saçlara nasıl bakım yapılmalı?'' başlığı altında bir yazı yazarak anlatmayı planlıyorum ki uzun ve sıkıcı bir yazı olmasın amacımızdan sapmayalım. :)



Evet, saçımızı yıkayıp serumlarımızı ve kendi saç tipimize göre kullandığımız ürünlerimizi saçımıza uyguladığımızı varsayarsak gelelim düzleştirici işini destekleyen adımlara, 




Öncelikle Elidorun bu düz saçlar için olan bakım ürününü çok fazla aşırıya kaçmayacak şekilde saçlarımızın boylarına (diplere gelmeyecek şekilde) uygularsak saçlarımız hem daha yumuşak olacak hem de düzleştirme işlemi çok daha kolay gerçekleşecektir. Aynı zamanda nem dengesini ayarlayıp, kabarmasını önlemiş olacağız. Ama bunu yaparken çok fazla kullanmamaya özen gösteriyoruz ki saçta yoğun bir yağlanma hissi oluşturmasın.  Evet bu ürün düz saçlar için üretilmiş olsa da inatçı saçları düzleştirirken bence iyi bir yardımcı. En azından ben farklı bir amaçla kullanmama rağmen memnunum :)



Gelelim ikinci can kurtaran adıma, bazı saçlar vardır ki fön/düzleştirici yaptıktan sonra birkaç saat içinde bozulmaya ve dalgalanmaya başlar. Schwarzkopf   got2b / straight 4 on days bu tür saçlar için bence birebir. Kendisi 4 gün boyunca kalıcılık vaad ediyor. Ben bu ürünü saçlarıma ıslakken gene çok aşırıya kaçmadan uyguluyorum. Çünkü saçlarım zaten bozulmuyor. Eğer sizin saçlarınız bu konuda inatçı ise birde düzleştiriciyi uygulamadan önce kuru saçlarınıza ikinci kez kullanabilirsiniz.

Bu iki adım sayesinde saçlarınız hem daha kolay düzleşecek hem de daha pürüzsüz, canlı ve kalıcı olacaktır.

Bu yazımda düzleşrici uygularken şekil alma konusunda inatçı olan saçları ne tür ürünlerle destekleyebiliriz onlardan bahsettim. Saçları her zaman az tutamlar halinde ve tarayarak düzleştirmekte yarar olacaktır. Saçlarımıza yeteri kadar nem vermek ve sağlıklı beslenmek birçok üründen çok daha etkili olacaktır unutmayalım :)


Sevgiyle kalın
  Tuğçe Çalışkanerler

Blog!
tugcesays.blogspot.com
İnstagram!
tugce.caliskanerler
Twitter!
tugceclsknrlr
E-mail!
tugcecaliskanerler@gmail.com

___________________________________________________________________________________________________________________

      Önerilen Yazılar: