13 Ağustos 2015 Perşembe

Kitap Önerisi : Evrenden Torpilim Var / Aykut Oğut

Merhaba!

Baktım üst üste hep kozmetik yazmışım, hafta bitmeden bu haftanın kitap önerisini yazmak istedim. Bu gün gene çok severek okuduğum şu yazımda da başka bir kitabından bahsettiğim sevgili Aykut Oğut'un bir kitabı var gündemimde.


Evrenden Torpilim Var. 


Kitap hakkında Murat Boz ve daha tanınmış birçok isim çok güzel yorumlar yapmış. Almadan önce araştırırken fark etmiştim ve aslında ne kadar da çok geç kalmışım okumaya demiştim ki gene de geç oldu güç olmadı :)

Büyük bir Aykut Oğut hayranı oldum diyebilirim, umarım bir gün bir yerde karşılaşırız :) bu kitap tıpkı diğer kitabı gibi hayata bakış açımı öyle güzel geliştirdi, beni öyle çok heyecanlandırdı ki bundan böyle Aykut Oğut'un yeni kitabı basıldığı gün alır okurum diyorum.

Evrenden Torpilim Var adlı kitabını gene çok samimi bir dille yazmış, bizim evrene nasıl yanlış mesajlar gönderdiğimizi, aslında kendi hayatımızı kendimizin olumsuza nasıl sürüklediğimizden bahsetmiş. Ve bunlara karşı birçok tavsiyelerde bulunmuş.

Evrenin sonsuz bir kaynak olduğunu, bizim inanarak, isteyerek,severek,gülümseyerek ve en önemlisi odaklanarak bütün hayallerimize nasıl kavuşacağımızdan bahsederken beni öyle heyecanlandırdı ki bu yazıyı bitirdikten sonra yayınlanmak üzere kaydedip yeniden okumaya karar verdim. Böyle kitapları birkaç ayda bir yeniden okuyup içimdeki hisleri hareketlendirmeyi seviyorum.



Demem o ki; mutlaka ama mutlaka okunmalı emin olun asla pişman olmamakla birlikte birçok yararı olacak hayatınıza...



Sevgiyle kalın ...

Tuğçe Çalışkanerler


Blog!
tugcesays.blogspot.com
İnstagram!
tugce.caliskanerler
Twitter!
tugceclsknrlr
E-mail!
tugcecaliskanerler@gmail.com