17 Ağustos 2015 Pazartesi

Kalıcı Ve Kusursuz Düz Saçlar

Merhaba!

Bu gün sizlere kıvırcığa yakın dalgalı saçları olan biri olarak yazıyorum :) Anlatacağım ürün düzleştirici/fön ile saça şekil vermeden önce kullanıldığında ortaya çıkan düz saçlarda 4 gün kalıcılık vaad ediyor.  



Schwarzkopf   got2b / straight 4 on days

Aslına bakarsak ben bu ürünü saçlarım 4 gün boyunca düz kalsın diye almadım. Öyle ki çok sık duş aldığımdan zaten bu ürüne ihtiyaç duymam olanaksız. Ürünü satın almamdaki amacım daha kusursuz bir düzlük, gün boyunca kalıcılık. Bu yazımı yazarken, kıvırcık saçlar için saçlar nasıl düzleştirilmeli? diye de bir post hazırlamaya karar verdim. Haftaiçinde mutlaka onuda yazacağım. Şimdi gelelim ürünümüze,

Ürün bize 4 gün boyunca kusursuz bir düzlük vaad ediyor. Duştan sonra nemli saçımıza 20-25 cm uzaktan eşit miktarda sıkmamızı, kıvırcık saçların ise daha iyi sonuçlar alabilmek adına fön/düzleştiriciden hemen önce bir kez daha kuru saça uylanması gerektiğini söylüyor.

Kullandıktan sonra aldığım sonuçlar:


Dediğim gibi dört gün kalıcılığını test etmedim. Ancak düzleştirdiğim saçlarımda kusursuzluk kısmını gerçekleştirmeyi başardı. Saçlarımı hem daha kolay düzleştirdim hem de tabir-i caizse jilet gibi oldular. Sevmediğim tek yönü, biraz ayarı fazla kaçırıp sıkarsanız  saçları yapış yapış yapabiliyor bu durumda tabiki rahatsız ediyor. İşlemi yaparken miktarı doğru ayarlamak ortaya çıkacak sonuç için oldukça önemli :)

Ben özellikle kışın sıklıkla kullanıyorum ee ne demişler;

'' Saç yüzün, kaş gözün çerçevesidir.'' ;)


Tuğçe Çalışkanerler

Blog!
tugcesays.blogspot.com
İnstagram!
tugce.caliskanerler
Twitter!
tugceclsknrlr
E-mail!
tugcecaliskanerler@gmail.com