12 Ağustos 2015 Çarşamba

EVDE MANİKÜR & PEDİKÜR YAPIMI




Merhaba!

Bu gün sizlerle uğraşmaktan pek keyif aldığım, zamanımı alsa bile inatla kendim yaptığım ( istisnalar hariç) manikürümü ve pedikürümü paylaşmak istedim. Bunu yaparken adım adım ve en sade biçimiyle anlatmaya özen göstereceğim.





Öncelikle sadece bana ait olan başka kimsenin kullanmadığı manikür setimi her kullanımdan sonra muhakkak dezenfekte etmeye özen gösteriyorum. Sonuçta et kesiyoruz ve bakteri oluşumuna oldukça müsait bir işlem.

Manikür & Pedikür Rutinim :


* Öncelikle tırnaklarımı küt ama yanlardan çokda sivri olmayacak şekilde törpülüyorum.
* Nemlendirici krem yardımıyla etlerimi yumuşatıp,
* Sadece bu işlem için edindiğim kabımdaki ılık suda ellerimi/ayaklarımı bir süre bekletiyorum.
* Yumuşayan etlerimi ihtiyaca göre kesiyor ya da geriye doğru itiyorum
* Kolonya sıkıp kuruduktan sonra kağıt törpümün parlatıcı kısmıyla üstünden geçiyorum.
* Yeniden nemlendirip bir süre bekliyorum.
* O gün için seçtiğim ojeyi tırnaklarıma sürüp işlemi bitiriyorum.



Bir de ellerime ve ayaklarıma haftada bir gün mutlaka zentinyağ ve toz şeker karışımından peeling uyguluyorum. Dışarda bu işlem için satılan birçok peeling ürünü var ama ben doğaldan yanayım. :)


Mutlu Günler :)



Tuğçe Çalışkanerler


Blog!
tugcesays.blogspot.com
İnstagram!
tugce.caliskanerler
Twitter!
tugceclsknrlr
E-mail!
tugcecaliskanerler@gmail.com