17 Ağustos 2015 Pazartesi

BUKLE BELİRGİNLEŞTİRİCİ SPREY | JOHN FRIEDA FRIZZ EASE

Merhabalar :)
Bu aralar sürekli saç postları hazırlıyorum. Üst üste olması ne kadar doğru bilemiyorum bunları bir düzene koymak şart :) 

Bu gün bloğumdaki misafirim çok sevdiğim John frıeda markasının hiç sevmediğim bukle belirginleştirici spreyi :)

Sevmedim diyorum, çünkü


Hazırsak başlayalım. Ürünü kullanırken birbirbini desteklemesi adına aynı markanın şampuan ve kremini de kullanıyordum. Kullanım önerilerinde duştan çıktıktan sonra nemli saçlara eşit miktarda uygulandığı takdirde belirgin, güzel buklelerin ortaya çıkacağını vaad eden bu üründen ben malesef ki sonuç alamadım.
Her bir adımı arkada yazan kullanım önerilerine göre uygulamama rağmen saçlarımın üst kısımları biraz daha birbirine yapışık ve sert olurken, iç kısımlar oldukça kabarık kaldılar. Öyle çok güzel belirgin bukleler falan hikaye oldu sizin anlayacağınız :)

Ama ben gene de bu ürüne bir şans daha verip şu yazımda bahsettiğim rutinime ekleyip birde öyle kullanmayı planlıyorum bakalım bu seferki etkisi nasıl olacak...

 Aldıktan sonra rafa kaldırmışım, sanırım iki kez kullanmıştım. Yazmamak olmaz diye düşünüp buda burda dursun istedim. :)


Hoş kalın, hoşça kalın..

Tuğçe Çalışkanerler

Blog!
tugcesays.blogspot.com
İnstagram!
tugce.caliskanerler
Twitter!
tugceclsknrlr
E-mail!
tugcecaliskanerler@gmail.com