7 Temmuz 2015 Salı

Yine Uzun Bir Ara Yine Güzel Bir Dönüş :)


Herkese merhabalar!

Uzun zaman olmuş yazmayalı, bloğa vakit ayırmayalı. Artık kendine gelme vakti kızım tuğçe dedim ve soluğu burada aldım. Zaman zaman kızıyorum hevesim kaçıyor ama gene de yazmadan çizmeden edemiyorum. Bundan önceki yazımda epey sitem etmiştim beni destekleyenlerde oldu farklı düşünenlerde. Elbetteki olacak. Neyse ki sakinleştim :)

Tabii geçen zaman zarfında yazacak birçok şey birikti. Kendimi biraz daha aşıp bu aralar video yükleyip o şekilde anlatımlar yapmak geçiyor aklımdan bakalım hayırlısı :)

Bu akşam 4 yaşına adım adım yaklaşan yiğenimle yaptığımız etkinlikleri anlatacağım bir yazı veya video hazırlamayı planlıyorum. Kendi çocuk ruhum hala oyun oynamaya, etkinlikler yapmaya bayıldığı için onunla vakit geçirmeye bayılıyorum. Ve artık her hafta bir tanesini paylaşmayı planlıyorum.Hem blogdan hem youtube'dan hemde instagram üzerinden birçok şey planlıyorum e ne diyelim Allah utandırmasın. Hem bir İngiliz atasözü ne demiş ;


                  Slow and steady always wins the race.

 

                              ( Yavaş ve istikrarlı ilerleyen daima kazanır )

 

                                     Hoşça Kalın ;)