2 Haziran 2015 Salı

Nashi Argan



                                                                                          NASHİ ARGAN

                                                     Şampuan & Sac Kremi & Bakım Yağı




Herkese kucak dolusu günaydınlar!
Bu günün misafiri olan Nashi markasıyla tanışmam kuaförüm aracılığıyla iki yıl önceye dayanıyor. Kuaförlerin önerdiği hiçbir ürünü ne yazık ki gerçekçi bulmamaya alıştığım bir evrede nashi çıktı karşıma ve tüm duvarları yıktı geçti!


Öncelikle birçok marka son zamanlarda popülerliği artan argan yağını içinde barındırdığını iddia etse de sanırım hiç biri sertifikalı, organik ve %100 orijinal bu markayla kıyaslanamaz. En azından ben saçlarından çok çeken birisi olarak böyle düşünüyorum.






 Nashi Argan Şampuan

İnanması güç biliyorum ama üç yıkamada saçlarımı öyle yumuşak öyle güzel hale soktu ki ben bile inanamadım desem yeridir. Yıpranmış saçları onarmada birebir.Tarifi zor ama bir o kadar da güzel bir kokuya sahip. Ayrıca, sodyum,sülfat, fosfat ve baranbens içermiyor. Bu güne kadar kullandığım en güzel şampuan. Bir de pompalı olsa kontrollü kullanım açısından çok daha güzel olurdu.



Nashi Argan Saç Kremi
Maalesef ki şampuanı kadar memnun kaldığımı söyleyemeyeceğim. Yumuşatıyor mu? Evet. Kolay tarama sağlıyor mu? Evet.  Fakat mucizevi bir şey de sunmuyor. En azından bende olmadı. Uzun lafın kısası, kendisine 80 TL civarı para verene kadar birçok muadili bulunabilir.



Nashi Argan Yağı
İşte hayatımın aşkı. Sen nasıl yağsın arkadaş? Saça hiçbir şekilde ağırlık vermeden öyle güzel nem dengesi kuruyor öyle güzel bir bakım yapıyor ki ben bir kez kullandım bir daha başka yağa bakmadım, bakamadım. Saçlarımı yumuşacık yapmasıyla birlikte asla yağlılık hissi oluşturmuyor.  Bir bakım yağının vadettiği her şeyi sunduğunu gönül rahatlığı ile söyleyebilirim.


Genel olarak üç üründe pompalı vs. değil o yüzden kontrolü biraz zor oluyor. Bu da çok çabuk bitmesine neden oluyor. Buna da acilen çözüm üretseler pek iyi olur.

Mutlu Kalın Tuğçe.