3 Haziran 2015 Çarşamba

Makyaj Fırçalarım & Temizliği ( Yazı Sonunda Video )





Selam! Bu gün çok yeni bir fikir olmamakla birlikte bir tane de bende olsun dediğim yazıyla karşınızdayım. Makyaj Fırçalarım ve temizliği. Yazı birçok blogda bulunan bir yazı olduğundan çok detaya girip sıkmadan kısaca favorilerimden bahsediceğim. Ayrıca ilk videolu yazım olacak. :)


Bu resimde bütün fırçalarımı görüyorsunuz. Ama ben hepsini tek tek anlatmak yerine sadece           sürekli kullandıklarımdan bahsetmek istiyorum. O halde başlayalım,


   

Real Techniques

   Eye Starter Set (Göz Makyajı Seti)

                                                              

Göz makyajımın vazgeçilmezleri. Çok sık göz makyajı yapmasam bile kaş fırçamı her gün kullanıyorum. Kaşlar ve saç yüzün en önemli aksesuarı bana göre. İlk aldığımda çok kalın bir fırça gibi görüp yok artık dememe rağmen hayatımın vazgeçilmezi oldu diyebilirim :)



                                                               

Real Techniques

  Expert Face Brush (Yüz Fırçası)

Fondöten, bb krem uygularken tek kullandığım fırça. Şekli gereği burun kenarları ve ince bölgelere uygulamakta oldukça rahat. İlk göz ağrım olur kendileri :)



                                                    Flormar & Ecotools Yüz fırçaları

Flormar yüz fırçalarımı alalı epey oldu ama genede bu yazımda yer vermek istedim çünkü çok kötüler. Yeni fırçaları nasıl bilmiyorum ama bunlar çok fazla tüy döküyor.
Ecotools'a gelince, aşkım o benim pudra ile yüzü sabitlemekte birebir. Ayarı çok iyi sağlayan bir fırça pudra pudra bir görüntü asla vermiyor. Ayrıca öyle yumuşak ki al eline sev yani :)



                 Flormar Göz  Makyaj Fırçası      &       Eco Tools Airbrush kapatıcı fırçası


Flormar fırçamı genelde kaşlarımı doldurduktan sonra kaş altlarımı aydınlatmak için kullanıyorum. Bu fırça herhangi bir dökülme yapmıyor.
Ecotools kapatıcı fırçama gelecek olursak, sanırım bundan sonra alacağım bütün fırçalar bu markaya ait olucak. Uygun ve kaliteli oluşu beni cezbetti. Ayrıca mükemmel bir karıştırıcı fırçası olarakta kullanabilirsiniz ki ben çoğu zaman öyle yapıyorum.


                                Avon Allık Fırçası & Avon Çift Taraflı Göz Makyaj fırçası

Allık fırçam açılı oluşu günlük kullanımım için oldukça güzel. Tüyleri yumuşacık ve yıkandıktan sonra herhangi bir sertlik oluşmadı. Avon göz makyaj fırçamın far sürme tarafını hiç kullanmıyorum desem yeridir ancak diğer tarafını değişik gölgelendirmelerde kullanıyorum aynı zamanda eyelinerımıda dağıtmama yardımcı oluyor.


                                                 Gelelim Fırçalarımın Temizliğine,


Yukarıdaki resimde fırçalarımın yıkanmış ve tüyleri boşluğa gelicek şekilde dizildiğini görebilirsiniz. Ben bu işlemi bebek şampuanı ile yapıyorum ki tüyleri zarar görmesin ömürleri uzun olsun diye. Avucuma bir miktar şampuan alıp, fırçamı ıslattıktan sonra yuvarlak hareketlerle fırçamı avuç içimde yıkıyorum. Durulama işlemine de tamamladıktan sonra peçete yardımıyla nemini alıp kurumaya bırakıyorum.
Aşağıdaki videoda bir büyük ve bir küçük olmak üzere iki örnek fırçada uygulanışını görebilirsiniz

Sevgiyle Kalın Tuğçe Ç.