15 Mayıs 2015 Cuma

İşe Gitmeden Önce Sabah Sporu / Güne Zinde Başlama Çalışmaları



Herkese Merhabalar , Günaydınlar, Hayırlı Kandiller!
Uzun zamandır severek okuduğum bir yaşam koçunun sitesinde, kendime uyarladığım bir yazı oldu bu hafta. Kendisi en aktif, en pozitif insanların spor yapan insanlar olduğundan bahsederken bir de şöyle bir şey eklemişti yazısına, eğer sabah kalkar kalkmaz hazırlanıp işe gidiyorsanız  kendinizi gün boyu halsiz ve yorgun hissetmeniz gayet normal ayrıca bununla birlikte işinize olan sevginizin azalması ve kendinizi çalışmak zorunda olan bir köle gibi hissetmeniz pek tabi kaçınılmaz olabilir.


Öyleyse ne yapmalı? Deyip şu şekilde devam etmiş yazısına,

Her sabah kalktığınız saatten bir saat önce kalkıp sabah yürüyüşü yapmayı hiç denediniz mi? Önce yürüyüş yapıp eve geldiğinizde güzel bir kahve içmek, duş almak ve bunu hayatınızın bir parçası haline getirmek… 


Evet, kulağıma oldukça hoş gelmişti. Eğer bunu yapmayı denerseniz gün sizin için işle başlayıp işle bitmeyecek, gün ışığından yararlanmak size iyi gelecek diyordu. Hayatınızdaki ‘’yataktan kalktım hadi işe!’’ komutunu kırıp atın diyordu. Oldukça da mantıklı geldi bana ve hemen denemek istedim.

Yazıyı ilk okuduğumda gece çok kararlı ve hevesli yattım. Ama sabah olduğunda…


Amaan daha bir saat var bu gün uyuyayım yarın başlarım! Diye diye kaç ay geçirmişim. Taa ki düne kadar. Dün tam bir saat önce uyandım taytımı ve eşofman üstümü giyip çıktım hemen evden. Evimizin önünde büyük bir park olması benim yürüyüş alanı derdine hiç düşmeme sebep oldu. Biraz burada yürüyeceğim iyice alışınca sahile inmeyi planlıyorum.






Güne, alarm çaldı kalk giyin işe git komutu ile başlamadan saat sorunu olmadan uyandım. Havanın sıcak ama hafif sabah serinliği öyle hoştu ki sessizlik, kuş sesleri, yürüyüş yapan insanlar…

Kendimi çok rahat hissettiğim tartışılmaz. Eve gelip duşumu aldım balkona çıkıp güzel bir kahve içtim. Ofiste yemek üzere kendime güzel bir tost yapmaya da vaktim vardı oh ne güzel şeymiş bu böyle!


Sonrasında hazırlanıp işe gitme vakti geldiğinde bir göz kapalı bir göz açık gitmek yerine gayet zinde evden çıkarken sanki işe gitmek için uyanmamışım da evde vakit geçirip bir öğlen vakti evden çıkıyormuşum gibi hissettim ve o an  tamam dedim bundan sonra böyle…


Şu alışma evresini atlatırsam geriye hiçbir problem kalmayacak. Bir süre gene buralarda yokum maalesef. Artık mezun oluyorum ve son finaller geldi çattı çok riskli bir dönem olduğu için boş bulduğum her saniyeyi ders çalışarak değerlendireceğim. Daha sonra gelsin diploma.

Mezun olduktan sonra işime ve bloğuma daha da dört elden sarılmayı planlıyorum.
 
Demem o ki,

Güzel günler göreceğiz, güneşli günler…
 :)

Sevgiyle Kalın Tuğçe.