27 Mayıs 2015 Çarşamba

Golden Rose Velvet Matte Lıpstıck 05




 
Günyadın!

Bu gün popülerliği ile 2015'e damga vuran Golden Rose Velvet Matte  rujlarından bahsetmek istiyorum. Sanırım ilk olarak Görkem Karman'ın bloğunda okumuştum bu rujları. Daha sonra hemen hemen her blogda karşıma çıktı. Herkes övgüyle bahsediyorken almamak olmazdı öyle değil mi?



Ben Gratisten 05  numarasını aldım. daha mağzadan çıkmadan açıp sürdüm :) Renk resimde gördüğünüz gibi. Çok canlı bir turuncu/kiremit rengi. Ben göz makyajı yapmayı pek tercih etmediğim için benim için ideal bir renk çünkü gözlerimi sönük, dudaklarımı belirgin yapmayı seviyorum. Beyaz tenli olduğum için de oldukça sevdim bu rengi :)

Gelelim Kullandıktan sonra yorumlarıma:

*Kalıcılığı oldukça başarılı. Bir şeyler yiyip içmeme rağmen dudağımda gün boyu kaldı.

*Sürümü kolay, mat oluşu bana sürüş esnasında hiçbir zorluk yaşatmadı.

*Hassas, kurumaya elverişli dudaklara günlük kullanım için ideal olmadığını düşünüyorum. Her ne kadar dudak balmı kullansamda üst üstte üç gün sürünce dudaklarımda  kuruma yaptı.

*Mat oluşu muhteşem dudakların ortaya çıkmasını sağlıyor. Ama ben gene de hassas dudaklarımdan dolayı tıpkı diğer mat rujlarım gibi günlük değil de özel günler için kullanmaya devam edeceğim sanırım :)

* Tekrar tekrar belirtmem gereken husus, renk oldukça canlı



Benim yorumlarım kısaca böyle. Golden Rose muhteşem bir mat seri çıkarmış vesselam. Gidip her rengini alasım var desem yeridir. :)


Bir Sonraki Yazıda Görüşmek Dileğiyle ...


Tugce C.