7 Mayıs 2015 Perşembe

Fraksiyonel Lazer Deneyimim ( part.2 )







Herkese Merhaba!
Bu gün fraksiyonel lazer deneyimi yazımın ikinci bölümünü yazıyorum. Birincisini okumayanlar Buraya tıklayarak ilk bir haftalık yorumlarımı ve işlem hakkında detayları öğrenebilirler. 

Ben bu gün işlem hakkında hiçbir detay vermeden 15. Gün yüzümün ne durumda olduğundan bahsetmek istiyorum. En son bir hafta önce, yüzümde uçuk çıktığını ve uçuk geçmeden yorum yapamayacağımı yazmıştım. O halde kaldığım yerden devam etmem gerekirse,

10. günün sonunda uçuğum kurumuş hafif iz şeklinde kalmıştı. Ve 15. Gün yani bu güne bakmak gerekirse uçuk tamamen geçti uçuklu bölgem yani sivilce izlerimin olduğu alana baktığımda sivilce izlerimde %100 lük bir sonuç elde etmediğimi açıkça söyleyebilirim ki daha önce yaptıranlardan okuduğum kadarıyla öyle büyük beklenti içerisine girmemiştim. Ama %25 lik bir düzelme olduğu açık. O koyu kahve olan minik lekeler yerini hafif kızarık tarzında lekelere bırakmış. Böylece yüzüme sadece BB krem uyguladığımda ayrıca bir kapatıcıya ihtiyaç durmuyorum. Daha öncelerde muhakkak ki renk dengelemek adına kapatıcı uyguluyordum.

Ayrıca yüzüm genel olarak daha canlı ve sağlıklı gözüküyor. Zaten yaptıranların yorumlarına da bakılırsa yüzünde ciddi anlamda sivilce izi leke vs. olanların doktor tavsiyesi üzerine 3 – 4 seans almaları gerekiyormuş ki sonuç etkili olsun. Neyse ki bende öyle bir durum yok ve bir seans sonunda solgun cildim kendini toparlayıp canlandı ve aynı zamanda minik koyu kahve sivilce izlerim yerini hafif kızarıklığa bıraktı. 

Tabi bir de şöyle bir durum var fraksiyonel lazer yaptıranların cildi, seans sonrası takip eden 6 ay boyunca kendini yenilemeye devam ediyor. E ben bu durumu da hesaba katarsam 2. Seansı almış olmama rağmen girer miyim gerek görür müyüm bilmiyorum.

Daha önceki yazımda da belirttiğim gibi herkesin cilt tipi ve hasarına göre değişik sonuç verecek olan bu uygulama da benim 15. Günün sonucunda yaptığım değerlendirme böyleydi. 30. Gün tekrar durumla ilgili bir yazı yazmayı planlıyorum. Bakalım o zamana kadar bir değişiklik olacak mı :)

Ben her zaman dışarı çıkmadan önce koruyucu güneş kremi sürmeyi de bu uygulama sonrası alışkanlık haline anca getirebildim. :) Bence sizde her ne olursa olsun güneş koruma kreminizi sürmeden dışarı adım atmayın.

Şimdilik hoş çakalın, bir sonraki yazı da görüşmek dileğiyle Tuğçe…



Sıradaki Yazı : ( Şirince )