27 Mayıs 2015 Çarşamba

Avon'dan Gelen Hediyelerim (Cherish Parfüm&Vücut Losyonu)

Mis gibi cuma sabahından herkese Günaydın!

Beni instagramdan takip edenler bilir geçenlerde Avon'dan çok şirin bir parfüm ve vücut losyonu geldi hediye. Şirin diyorum çünkü parfüm kutusunu açtığımda çok güzel bir notla karşılaştım. Bana özel olmasa da çok iyi düşünülmüş :)


                                                                                                   Because of you, the most 

                                                                                                   wonderful things happen...



Avonun birçok parfümünü kullanmışlığım var ama Cherish'i daha önce hiç kullanmamıştım, sanıyorum çok yeni bir parfüm. Hemen kullanıp yorumlarımı bloğuma aktarmak istedim. O halde lafı fazla uzatmadan kısaca bir şeyler söyleyeyim.





Şişesi oldukça zarif 50 ml olan Cherish, bize duygusal yasemin, kremsi sandal ağacı ve değerli misk ile çiçek kokularını sunuyor. Ben kokusuna bayıldım oldukça romantik bir koku. Ama kalıcılık konusunda o kadar başarılı olduğunu söyleyemem. Sıktıktan bir kaç saat sonra kokuyu alamaz oldum.




Ama parfümü sıkmadan önce vücut losyonunu kullandığımda ikisi birbirini destekledi ve kalıcılığı biraz daha arttı diyebilirim.
Özet geçmem gerekirse, kokusuna bayıldım eğer romantik kokuları seviyorsanız, hoşunuza gidecektir. Kalıcılığı bir çok avon parfümüyle aynı dersem yeterince net olur diye düşünüyorum :)


Hoşça Kalın :) :) :)

TugceCalıskanerler