6 Mayıs 2015 Çarşamba

AKYAKA / KADIN AZMAĞI DERESİ



Merhabalar!
Bu gün yeni bir ‘Gittiğim Yerler’ yazısıyla karşılıyorum günü. Vizelerden sonra tam anlamıyla konsantre olamadığım bloğum için yeni yazı listeleri çıkartmak farz olmuştu ki listenin başına kadın azmağını yazdım. Aslına bakılırsa geç bile kaldım bu güzel hatta muhteşem yeri yazmaya. Çok ayıp etmişim deyip hemen başlıyorum yazıma…

En son 2010 yılında gittim Akyaka’ya maalesef ki bir daha fırsat olmadı ama tekrar tekrar gitmek istediğim yerlerden biridir.

Muğla’nın Ula ilçesine bağlı bir belde Akyaka. Bizde bir tatil dönüşü yolumuzun üstü diye uğramak istemiştik son tatil gününü büyük övgüler üzerine orada geçirmek adına.


Çok kişiden duyduğumuz anlatıla anlatıla bitirilemeyen doğal güzellik nam-ı diyar canlı akvaryum yani Kadın azmağı deresinde tekne turuna çıkmadan İzmir’e dönmek olur muydu hiç?


15-20 dakika süren bu tekne turunda görecekleriniz karşısında iyi ki de çıkmışım dememeniz olanaksız. Ah Muğla her yeri ayrı cennet Muğla…



Dipte bulunan sazlıklara bakmaktan etraftaki güzellikleri kaçırıyor insan. Öyle güzel bir manzara ki tam anlamıyla canlı akvaryum.



                     
Belirli zamanlarda çeşitli kuş türleri de geliyormuş kadın azmağına. Bizim tur boyunca zamanımız, aa şunu gördün mü? Ben onu gördüm peki sen bunu gördün mü? Hey şuraya bak! diye geçti desem yeridir.


İzmir’e döndüğümüz zaman yaptığımız tatilden çok Akyaka’yı ve kadın azmağını anlatmışızdır. Akyaka’nın muhteşem plajını, Gökova’sını es geçmek hiç olur mu? onlar da bir o kadar harika.

Demem o ki; çok güzel bir tatilin üzerine keşfedilen muhteşem bir yerdi Azmak. Gidip görülesi canlı akvaryum, günün sonunda iyi ki gelmişiz dedirtti…


Not: Yazılarımı çok uzun tutup kimseyi sıkmamaya özen gösteriyorum. Ekstra bir soru ya da detay için her zaman tugcecaliskanerler@gmail.com adresinden benimle iletişime geçebilirsiniz. :)

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere :)
Tuğçe Ç.

Bir Sonraki Yazı :  ( Fraksiyonel Lazer Deneyimim Part.2)