4 Nisan 2015 Cumartesi

YENİ UMUTLAR




Günaydın!
Yepyeni güne merhaba!

Yeni gün, odama giren güneş ışığıyla birlikte yepyeni umutlar, kararlar, hedefler doğdu yüreğime. Mis gibi bahar havası.  Ben kendimi bildim bileli güneşle enerji bulan bir insan olmuşumdur. Güneş varsa enerji var yoksa yok.
Bugünlerde baharında gelmesiyle odama, ofisime vuran güneş bana zaman zaman güzel duygular aşılıyor ve iyi şeyler olacağına daha çok inandırıyor beni. Bir de üstüne giyinip süslenip kendimi de beğendim mi keyfime diyecek yok. Kafamda hep bir şeyler var hep yeni bir şeyler yapma, farklı deneyimlerde bulunma arzusu. Bunu pek mevsime bağlamamak gerek. Zaman zaman bu duygularım yükselip sonrasında kendini gene geri plana atıyor bakalım galip gelen hangisi olacak.
Bu aralar içimi tetikleyen bir üretme arzusu aldı başını gitti. Bir şeyler üretmeliyim yapmalıyım başarılı işler yapmalıyım ama onlar ne ve nasıl? İşte bu çıkılmazlık vaktimin büyük kısmının boş geçmesine neden oluyor. Yapmak istediğim bir şey var ama nerden ve nasıl başlayacağımı bilememek olduğum yerde saydırıyor bana. Onun dışında günüm, sabah saat 07:15 te kalkıp 08:00 de iş başı yaparak başlıyor. 18:00 a kadar çalışırken hep hayallerimi düşünüp ne yapmak istediğimi bulmaya çalışıyorum. Bununla ilgili ilk adımları dün attım bakalım getirisi nasıl olacak eğer güzel günler görecek olursak bunu ilk sizinle paylaşacağım :) ki Eminim hepimizi güzel günler bekliyor. :)

Sevgiyle kalın.