21 Nisan 2015 Salı

Vallahi Sana Ödetmem!

Ne olacak bizim bu herşey mükemmelken iş hesap ödemeye gelince psikopatlaşan ruh hallerimiz?
aaa... Vallahi ödetmem!

Tabi herkesin görüşü farklı olduğundan aynı şey tüm insanlar için geçerli olmasa da geçen gün bir arkadaşımla kahve içmek üzere sözleşmemizden yola çıkarak seçtim bu konuyu. Kahvelerimiz geldiğinde muhabbet öyle güzel öyle tatlıydı ki sanırım gün boyu güldük bi kahve daha bi kahve daha...
Gel gelelim bize ayrılan sürenin sonuna gelmiştik artık :)
Hesabı isteyelim mi?
Yok burda kalkarak kendimiz ödüyoruz.
Öyle miii e kalkalım o zaman.

Da da da daaaammmm.....

İşte o an! Kafada tilkiler dolanmaya başlar. Ben hesabı ödemek için oradaki görevlinin yanına doğru yaklaşırken sevgili arkadaşım pata küte hızla merdivenlerden aşağıya inmeye başladı sanırsın hesap ödemiyor aksiyon film çekiyoruz. :) İşi o kadar çok ciddiye alıyoruz ki...

Tabi o sıra da hesabın diğer katta ödendiğini farkeden saftirik ben, koştura koştura merdivenlere yöneldim ama ne çare çoktaan ödenmişti bile! Neyse bunu yemekte telafi ederiz dedim ve ayrıldık.

Ve o gün geldi çattı sıra yemek yemekte :) her zaman ki gibi her şey muhteşem kahkahalar havada uçuşuyor muhabbet hiç bitmiyor canım benim samimi yüreğini severim onun. Severim sevmesine de şu ani atakları olmasa belki daha çok severdim. Tabi ki öyle değil! :))

Biz hesabı alabilir miyiz?
Tabi ki efendim.
Bak nilaycığım sakın elin çantana gitmesin asla kabul etmem.
Aa tuğçem hiç olur mu ?
Arkadaş misafir burdan alın lütfen!
E tuğçeciğim sen o kadar uyuşuk olursan olacağı bu! (yok bunu söyleyen nilay değil bu benim iç sesim ) 2-0 gene malup ben.


Neyse kalktık bide çay kahve bir şeyler içelim dedik. Yok arkadaş artık bu iş gurur meselesine dönüştü o hesabı ben ödeyecem te o ka!

Havada soğumaya başlayınca aldık şallarımızı üstümüze muhabbetler mi etmedik anılarımızı mı paylaşmadık hayaller mi kurmadık tatlı tatlı esen rüzgarın eşliğinde. Rabbim inşallah kabul eder hepsini. Aslında iş hesaba gelene kadar bebişkom benim nasıl da masum nasıl da masum :)
eee.. artık canıma tak etti ben ödemezsem eğer onu yok yani atayım kendimi bostanlı denizine :)




 Tam hesabı ödüyorum bizim hatun bide ne dese beğenirsiniz?

Tuğçem bari yarı yarıya ödeyelim!
Yok daha neler! Hanımefendi istiyor ki her hesabı  o ödeyecek bak sen :) bu işler nezaketen sıra sıra olmuyor muydu?
Yok o zaman yarı yarıya ödeyelim :)
Tabi ki öyle bişey olmadı. Zaten onun yaptığının yanında benim kahveler çerez hesap kaldı. Neyse gönüller bir olsun devamı olur elbet. Silahlar çekilmezse o süre zarfında ben gene yazmaya devam ederim bloğumu :))

Canım benim bu da sana burdan teşekkürüm olsun...

Nilay'a hitaben...



                                                   * TugceCalıskanerler