21 Nisan 2015 Salı

Merhaba Blog! Merhaba Dostlar :)

Yeniden Merhaba!

Bana Ayrılan Tatilin sonuna geldim :) artık iş başı! Oh ne güzelmiş böyle beş yatıp on kalkmak :) tabi az olduğu için güzel onu da parantez içinde belirtelim. Yoksaaa bir süre sonra sıkar insanı yani ben öyle düşünüyorum. Evde otur otur nereye kadar? sabah kalk aksam yat oldu da benim tatil biraz :) :)
Olsun oh keyfime sağlık!
Aslında pek öyle oldu sayılmaz sabah kalk ders çalış ara ver çık yürüyüş yap gel tekrar çalış yemek ye tekrar çalış ve yat :)
Neyse diplomayı alıp rahatladığımda özleyeceğim günler vesselam. Güzel bir Nisan ayını geride bırakmak üzereyken ne çok gelişme ne çok değişim oldu hayatımda anlatsam roman olur. İnşallah yaza bomba gibi hazırlanmayı planlıyorum :) ilk işim yarın akşam saçlarımı kestirmek ve belki rengini değiştirmek olacak :) Hayatımdan kırık olan bütün fazlalıkları çıkarmayı planlıyorum da :)
E yoksa yazı nasıl sağlıkla karşılayayım dimi ama ?

Çok güzel, çok tatlı, çok minnoş kararlar aldım önümüzdeki zamanlar için daha bilinçli daha olgun daha mutluluk içeren kararlar bir haftalık tatil yaptım yapmasına da bunlarıda düşünmeyi ihmal etmedim anlayacağınız. İnşallah Allahım gerçekleştirmeyi nasip eder :)

Yarın Blog yazılarımla geri dönüyor olacağım kocaman kocaman öptümmm :)
***TugceCalıskanerler