7 Nisan 2015 Salı

MELEKLERLE YAŞAMAK / HAYATIMA KATTIKLARI MUCİZELER





Herkese Kocaman Kucak Dolusu Merhaba!

Bugün sizlerle paylaşmak istediğim çok özel bir yazı var gündemimde. Okuduğum andan itibaren hayata bakış açımı iç huzurumu geliştiren ve beni mutlu hissettiren bir kitap.
Sevgili Beki İkala Erikli’nin kaleminden  Meleklerle Yaşamak. Ve kitabı okuduktan sonra hayatımda ki mucizeler. Uzun bir yazı olacak umarım sıkılmazsınız.




Bu kitabı elime almadan önce ne yalan söyleyeyim içinde yazanlarla ilgili en ufak fikrim ve bilgin yoktu ta kii okuyana kadar. Bazı kitaplar vardır öyle çok şey katar ki iyi ki okumuşum dedirtir. İşte bu da onlardan biri.  Ben tamamen kendi fikrim olarak beni gülümsetmeyen ya da hayal gücümü, bilincimi geliştirmeyen kitapları okumayı pek sevmiyorum. Kitabın iyisi kötüsü olmaz belki ama bu durum okuyucunun tarzı olduğu gerçeğini değiştiremez. Buda benim tarzım diyebiliriz.

Gelelim konumuza bu kitabı sevgili Elif ablam sayesinde keşfettim. Kendisi okuduğunu ve birçok mucizeye şahit olduğunu anlatınca hemen almak istedik annemle birlikte. 2014 yazı tatil dönüşü Antalya Havalimanındaki D&R mağazasından aldık. Tekrar söylüyorum İyi ki almışım…

Bildiğiniz üzere ben kitap özeti yazmıyorum yalnızca fikrimi anlatıyorum. Kitabın içinde bizimle olan bizi asla yalnız bırakmayan tabi ki Yüce Allah’ın vasıtasıyla biz istediğimizde bize yardım eden hayatımıza mucizeler sunan meleklerin varlığını anlatan öyle güzel şeyler yazıyor ki. Kapılıp gitmemek imkânsız. Biz istemeden koruyucu meleklerimizin hayatımıza asla müdahale edemediğinden de bahsediyor kitapta. Ayrıca her meleği teker teker anlatıyor birçok mucize hikâyeler olduğu gibi en önemlisi de asla yalnız olmadığınızı hissettiriyor. Ve size daha sağlıklı daha huzur dolu düşünmeyi vadediyor.

Aslında en güzel kısmı, meleklerin siz fark etmeden size nasıl işaretler nasıl mesajlar gönderdiğini, sizi nasıl önemsediğini en güzel biçimde yazmış sevgili Beki İkala Erikli.




Gelelim okuduktan sonraki mucizelere:


Öncelikle şunu belirtmek isterim ki, ben gene de yanlış bir şeye kapılıp gitmemek adına biraz melekleri araştırmak farklı pencerelerden de dinlemek istedim ve sevgili Nihat Hatipoğlu hocanın Şu videosunu izledikten sonra artık Allah izin verirse meleklerin bize manevi açıdan yardım edebileceğini öğrendim ve kitabı öyle okudum.   


Benden önce annem okudu. Kitapta meleklerin en önemli işaretinin tüy olduğu yazıyor. Ve Meleklerin sizinle olduğunu anlamanız adına onlardan işaret isteyin ve bekleyin diyor. Annem harfiyen ve gönülden konuşmuş melekleriyle ertesi gün evin hiç olmayacak yerinde aniden bir tüy kondu bacağının üstüne. Şu anda sekiz dokuz tane tüyü var sakladığı. Annem her konuştuğunda mutlaka konar bir tüy önüne…

Bir sonraki örnek ise bir eşyasını kaybetmişti annem evin altını üstüne getirdik ama yok bulamadık. Daha sonra Meleklerinden Allah’ın izniyle yardım istedi. O sırada evden çıkmıştık geri döndüğümüzde gayet bariz bir yerde gözümüzün önünde duruyordu kaybettiği eşyası…







Ben ise, annemin bu olaylarına şahit olduktan sonra daha da gönülden alıp okumaya başladım kitabı inanarak ve yüreğimde hissederek. Bir süre okuduktan sonra çarşıya gitmem gerektiğinden kitabı kapatıp evden çıktım çıkmadan önce çoktan işaret istemiştim meleklerimden.
Yolda yürürken önüme baktığımda ayağımın altında bir tüy vardı. Yok ya dedim bu bildiğin kuş tüyü hiç annemin bulduğuna benzemiyor. Eğilip almadım ve yürümeye devam ettim. Bir süre sonra tekrar ayağımın altında bir tüy gördüm gene almadım. Ve tekrar ve tekrar inanması güç ama önüme baktığımda görmediğim tüyler başımı yere eğdiğimde önümde beliriyordu ta ki ben eğilip alana kadar. Eğildim aldım bir daha devam etmedi o an belki de bir kuşun benim meleğime vesile olabileceğini düşündüm.

Asıl hayatım boyunca asla unutamayacağım örneği ise şuydu, yaklaşık 2.5 yaşlarında geçirdiğim yüksek ateşten dolayı gözlerimin bozulmasıyla devamlı olarak gözlük kullanıyordum. Bir gün 6 aylık standart göz muayene günüm geldiğinde evden çıkmadan Allahıma ve koruyucu meleklerime dua ettim artık 21 yaşında olduğum için gözlükten sıkıldığımı gidip lens uyumu için muayene olacağımı ve sonucun olumlu çıkması için dua ettim bazı numaraların lense uymadığını bildiğimden uzun uzun dua ettim. Muayene sırası bana gelip artık içeri girdiğimde doktora durumu anlattım ve test için film çektirmek istediğimi söylediğimde doktorun tepkisi şu oldu…

‘’ Artık gözlük takmasına dahi gerek olmayan bir hasta neden lens ister ki? ‘’


O an şoka girdim inanamadım iyi ama benim sol gözüm hala bozuk? Daha sonra doktorum bana gerekli açıklamayı yaptı o gün bu gündür gözlüklerimi belki kitap okurken belki blog yazarken kullanıyorum.
Daha birçok şahit olduğum mucizeyi yazabilirim ama uzun bir yazının sizi sıkacağını düşündüğümden şimdilik burada sonlandırıyorum. Bu konuyla ilgili o günden sonra birçok kitap okudum, film izledim, videolar izledim. İnşallah onlarında yazısı yazıp geri kalan işaretlerimi ve mucizelerimi anlatacağım.

Ve kitaplardan sonra öğrendiğim en güzel şeyle kendimle barışmam oldu. Ben artık yalnız değilim meğer hiç değilmişim. Beni üzen, üzemeye çalışan, eleştiren, ağzından çıkanlara ayar veremeyenlere içimden sadece şunu söylüyorum ,

‘’ Senden Büyük Allah Var.’’

Sevgiyle kalın. 



                                                                    Tuğçe Çalışkanerler