29 Nisan 2015 Çarşamba

MAKYAJ ÇANTAMDA NE VAR?



Merhaba!
Bu gün yazacağım yazımı yazıp yazmamak arasında pek bir kararsız kalsam da en sonunda karşınızda. Kararsız kalmama sebep olan neden, Güne Hazırlık yazımdan pekte bir farkı olmaması. Ama gene de bir tane de bende olsun istedim. 

Daha önceki birçok yazımda da belirttiğim gibi abartılı makyajları ve gölgeleri günlük hayatımda pek sevmem. Bu yüzden de kullandığım ürünler ya da makyaj stilim değişmez. Benim için en özel makyaj,eyeliner ya da doğal tonlarda yaptığım gölgeler olsa gerek.

Bu gün makyaj çantamda ne var yazımı yazarken günlük hayatımı baz aldım demek doğru olur ancak bunların hafta içi için geçerli ürünler olduğunu da söylemeden geçemeyeceğim. Çünkü hafta sonu yanıma makyaj çantası değil sadece o gün kullandığım ruju almayı tercih ediyorum. 

Ve gelelim yazının Makyaj Çantamda Ne Var? Kısmına,




İşe gelirken makyaj yapmış ya da yapmamış olsam dahi bu ürünleri yanıma alıyorum ki çıkışta bir yerlere gideceksem elimin altında olsunlar.

Birincisi ve en olmazsa olmazım Maybelline BB krem (Light) 

Kendisi birçok BB krem denememe rağmen dönüp dolaşıp vazgeçemediğim ürün olur. Ben verdiği canlılıktan ve renk dengesinden gayet memnunum. Hele ki yaz mevsimi için oldukça ideal.

Daha sonra üstündeki yazı ve numarası maalesef ki silinmiş olan Avon allığım

Kendisi günlük kullanım için ideal ben çok keskin bir makyajdan ziyade doğal ama canlı görünmek istediğimden beni tatmin ediyor. Kendisini hemen yanında gördüğünüz,

Flormar Allık fırçası

İle uyguluyorum. Bu fırçayı yanıma almamdaki neden, kendisinden pekte memnun olmamam. Tüyleri dökülüyor ve eğer çantamda taşıyıp yıpratacağım bir fırça olacaksa o da ancak bu olabilirdi.

Maybelline The Falsies Black Drama Maskara

Kendisini bilmeyen zaten yoktur. Benimde ne alırsam alayım geri dönüp ’ah sen benim kıymetlimsin’ dediğim üründür. Dolgun ve simsiyah kirpikler!

The Balm Read My Lips (pow!)

Ve her zaman her yerde bahsettiğim biriciğim pow! Bu kadar hafif makyajda dudakları belirginleştirmemek ayıp olur herhalde. Kendisi bunun için birebir birçok bayan lip gloss sevmese de ben bunların hastasıyım.

(Ve her zaman olmasa da zaman zaman yanımda bulunan essence ikili kapatıcı paleti kendisini sivilce izlerimde ya da göz altlarımda kullanıyorum. Çok hafif bir yapısı var memnun kaldığımı söyleyemeyeceğim ve bittiğinde tekrar almayacağım bir ürün olur kendileri. Ara da kullanmamın nedeni biraz bir işe yarasında bitsin diye düşünmem.)

İşte benim günlük makyaj çantam böyle Peki sizin ki? Önerebileceğiniz günlük ve işe yarar kapatıcılara açığım. Sevgiyle kalın…




                      TugceCalıskanerler*