8 Nisan 2015 Çarşamba

HAYATTAN YENİ BİR MESAJINIZ VAR!





Güünnaaaayyydıın!

Oh mis gibi bahar mis gibi hava cıvıl cıvıl enerji sardı her yanımı :) doğal olarak bu enerji ve mutluluk kendime olan ilgime ve sevgimede yansıdı. Kendinizi sevin hemde çok sevin. En yanlış insan dahi olsanız bir çok yanlışta yapsanız sevmekten vazgeçmeyin. Hayatın geri dönüşü yok ama öne bakışı var. Geçmiş bitmişse, geleceği başlatın. Geçmişteki hiçbir şeyi değiştiremeyeceğinize göre geleceğinizi ziyan etmekten vazgeçip yeni sabaha yeni hayata uyanır gibi uyanabilirsiniz. Kimseyi takmayın. Hayat takılacak bir yer olsaydı sonu olmazdı. Madem bir sonu var boşverin gitsin! :)

Hiç kimse ne tam doğrudur ne de tam yanlış. Birine karşı doğru olması diğer herkese doğru olduğu anlamına gelmez. Aynı zamanda birine yanlış yapanın herkese yanlış yaptığına inanmakta aptallık olur :) Kime göre neye göre denilen kavram boş yere çıkmadı ya!

Bir kere şunu kabul edelim hatasız kul olmaz! ondan sonra kendimize bakmadan başkasını eleştirmeyide bir kenara bırakalım. Demezler mi adama arkadaşım sen ne kadar doğrusunda beni eleştiriyorsun? derler. Desinler.

İnsanlar eleştirmeye bayılırlar çünkü bunu yaparken ruhları tatmin olur. O kötü ama ben iyiyim. O pislik ama ben temizim. Yok ya? Her insan başka pencereden bakar olaya. Başka pencereden baktığı gibi başka görür elbette. O yüzden çırpınmaya debelenmeye gerek yok illa kendi doğrumuzu başkasına kabul ettireceğiz diye. Bırak o yanlış bilsin yanlış yapsın senin ne kadar doğru olduğun ne belli?

Demem o ki, son birkaç aydır öğrendiğim en güzel şey sallamak oldu. Herşeyi herkesi. Bu hayatın bir sonu var ve herkesten büyük Allah var işte bu felsefeyle kim ne demiş umrumda olmuyor açıkcası. Bakıyorum yılanın başı gene kabarıyor ben gene sallıyorum. Oh ne rahatmış. kimse için doğru insan olmaya hata yapmaz insan rolü çizmeye gerek yok. insanım ben kardeşim hatalarımla insan. Çünkü her kötü deneyım bir mesaj barındıyor içinde ben mesajlarımı aldığıma göre ee bundan kime ne?

İnsanlar yanlışlarınızın içinde boğulun ister.
Siz ya boğulmayı ya da yeni güne kıyıda yüzmeyi öğrenerek başlarsınız.

Bugün yeni bir gün. Daha dik durun. Daha çok gülün. Daha az eleştirin.


                                                          TugceCalıskanerler*