8 Nisan 2015 Çarşamba

GÜNE HAZIRLIK

Herkese Günaydın!

Bugün hep birlikte kalkalım işe gitmek için hazırlanalım istedim. Saat 07:00 de çalan alarmı 07:15 e kadar ertelediğimize göre artık mecbur kalkma zamanı!









İşte bu günün ya da her günün mü demeliyim :) ürünleri. Eğer ''ya ben bugün şöyle iyi bir makyaj yapayım'' demessem ki genelde demiyorum çok nadirdir. Yaptığım makyaj hiç değişmez. Her zaman sadece yüzümdeki renk farklarını dengelemek ve daha sağlıklı gözükmek adına BB krem kullanırım bu konuda vazgeçilmesiz maybelline dir. Ara ara sivilceye sebep olsa da vazgeçemem kendisinden. Fondötenle yüzümü kalıp gibi kapatmaktansa ışıltı vermek bana ve yüzüme yeterli geliyor :)

Hemen ardında gene favorim olan maybelline maskaram geliyor sıradan. Bu işlemde tamamsa bu aralar kullandığım avon allığımla yanacıklarımı utanmış gibi doğal bir kızarıklık misali renklendiriyorum :) ve son adım olarak bayılarak kullandığım aşkım The Balm Pow! ile dudaklarımıda ön plana çıkardığıma göre işlem tamam. Artık hazırım.

 

Her zaman sadelikten yana olmuşumdur ki özellikle bu son zamanlarda daha da arttı ben günlük hayatımda sadece var olan güzelliği ortaya çıkarmak adına küçük dokunuşlar yapıyorum e o kadarcıkta olmalı ama canım!

 Musmuslu Günler :)
  Tuğçe Ç.