9 Nisan 2015 Perşembe

Bir Haftalık Tatil

Merhaba,

Bugün bir veda yazıyla karşınızdayım minik mini minnacık bir veda. Önümüzdeki bir hafta ne yazık ki buralarda yokum. Malum dördüncü sınıf öğrencisi olduğumdan vize haftasına girmişken son sene şakaya gelmez deyip kendimi kabuğuma kapatmaya karar verdim. Her boşluğumu ders çalışarak değerlendireceğim.
Sadece bununla da kalmayıp iş yerinden de senelik iznimi aldım oh! cumartesi itibariyle bir hafta evdeyim. Ders çalışacağım için buna pek tatil denmez elbet ama sabahları uyuyacak olmam bile beni heyecanlandırıyor. 
Blog benim en kadim dostum oldu yazmak,oyalanmak,yepyeni insanlar tanıyıp aktif olmak beni öyle güzel hissettiriyor ki o yüzden bu bir haftalık arada her ne kadar içim içimi yiyecek olsa da terziyi dengede tutmakta şart tabii :)

Demem o ki, şimdi gidiyorum ama, dönüşüm muhteşem olacak! :) 
Sizi Seviyorum.

DipNot : Gerek iş, gerek blogger arkadaşlarımla olan aktif görüşmelerim gereği mail adresim her daim aktiftir. Bana ne zaman isterseniz  tugcecaliskanerler@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.