20 Mart 2015 Cuma

Wet n wild /Floral values Paleti İle Makyaj

Herkese mutlu cumalar!
Bugün hazır haftasonu kapıya dayanmış ve birde bahar gelmişken,bir farklılılık yapıp çok severek kullandığım göz makyajımı paylaşmak istedim. Bunun için bana yardımcı olacak paletim,
Wet n wild / floral values

Ben bu yazım için soft bir makyaj tercih ettim aynı paletten bir tane daha makyaj paylaşmayı düşünüyorum. O biraz daha gece makyajına uygun olacağından bugün günlük bir makyaj yapmak istedim. Lafı fazla uzatmadan başlıyorum makyaja :)




İlk olarak göz kapağıma Browbone rengini uygulamayı tercih ediyorum. Göz kapağıma rengi yerleştirdikten sonra fırçama Definer rengini alıp göz kapağımın ortasından bitişine doğru uyguluyorum.


Hemen ardından aynı real techniques fırçam yardımıyla Crease rengini alıp göz kapağımın en sonuna doğru uyguluyorum. Bu işlem makyajımın gölgeli olmasını sağlayacak.



Ve tabiki renkleri geçişleri doğal dursun diye karıştırma fırçamla hafif hareketlerle birbirine karıştırıyorum.



Bu işlemi tamamladıktan sonra diğer temiz karıştırma fırçam yardımıyla Eyelid rengini geçiş rengi olup makyajımı yumuşatması adına göz çukuruma uyguluyorum.



Bu işlemide tamamladıktan sonra sıra geldi kaş altlarının aydınlanmasına, bu işlem için temiz flormar fırçama aldığım Base rengini kullanıyorum.



Ve son olarak aynı Base rengi real techniques fırçam yardımıyla göz pınarlarımı aydınlatmak içinde kullanıyorum.




Günlük olarak rahatlıkla kullanabileceğim makyajım artık hazır.
Fotoğraf makinesinden dolayı çektiğim sıkıntıyı giderince makyajlarımı daha kaliteli ve uygulamaları olarak anlatmayı planlıyorum.
Şimdilik Sevgiyle kalın...
T.Ç.