MONTEIL İLE BİR DAKİKADA MAKYAJDAN KURTULMA



Herkese kocaman günaydınlar!
Bugün müptelası olduğum çok sevdiğim, bayılarak kullandığım bir ürün var günün yazısında. Geçenlerde şurada yazdığım cilt bakım rutini yazımda, aslında benim için garnier den çok çok önde olan bir ürün var demiştim. Bugün çok geçmeden yazısını patlatmak istedim.
Bayılarak kullandığım bu ürüne hiçbir blogda rast gelmedim henüz. Buda beni şaşırtan ayrı bir nokta tabii. Neyse gelelim konumuza.




Monteıl Paris Hydro Cell Pro Active Cleanser  Tüm cilt tipleri için yüz yıkama jeli diye geçiyor. Monteıl ile tanışalı bir yıl oldu ve o gün bu gündür üzerine hiçbir ürün tanımam. En ağır makyajlarımı bile temizlemeye hiç üşenmem sayesinde. Oldukça narin bir şekilde temizlerim, nerdeyse bir dakikalık bir işlem. Ayrıca sadece makyaj temizlemek için değil, yüz temizlemek içinde kullandığım oluyor ürünü.

Muhteşem bir kokusu var. En sevdiğim yönü pratik olmasının yanı sıra, makyaj temizleme suları ile ne kadar narin temizlemeye çalışsam da pamukta gördüğüm bir tek kirpik teli bile beni çıldırtırken, bunda öyle bir sorun yok. Gelelim neden öyle bir sorun olmadığına ve nasıl uyguladığıma;


Öncelikle makyajlı yüzümü ılık suyla yıkıyorum ve ıslanmasını sağlıyorum.
(bu işlem işimi kolaylaştırıyor.)
Rimeller eyeliner’lar hepsi birbirine girdikten ve canavar gibi gözüktükten hemen sonra,
Üründen bir pompa alıp yüzüme masaj yaparak uyguluyorum.
Ve son adım olarak yüzümü tekrar ılık su ile duruluyorum.




Aynaya baktığımda tek bir makyaj kalıntısı görmüyorum. Ama ben gene de (isteğe bağlı olarak) bir pompa daha alıp temiz yüzümü iyice arındırmak adına aynı işlemi tekrarlıyorum. Hemen ardından cildimi nemlendiriyorum. Pamuk ya da başka bir ürün kullanmama gerek kalmadan ve aklım kirpiklerimde kalmadan işlemi sonlandırıyorum.
Ben kendisinden gayet memnunum benim cilt tipime uygun.Ancak cilt oldukça hassas bir konu olduğundan, herkes için tabi ki uygun olmayabilir. Ben bittikçe hobi mağazalarından yada online hobiden temin ediyorum.
Fiyatı 90 TL civarı. Naçizane fikrim, aldığı paraya değiyor.

Mutlu Günler…


                                                          *TugceCalıskanerler

Popüler Yayınlar