3 Mart 2015 Salı

KAŞ VE KİRPİK BAKIMI



                                                        Herkese Günaydın!
Pazar günü yazdığım şu yazımda cilt bakım rutinimi anlatmıştım. Yalnız bir ürün hariç.
O ürünü yazımdan çıkardım çünkü, onun için ayrı, özel bir yazı yazmak istedim. Evet, bahsettiğim şey aktarlarda kolaylıkla bulabileceğiniz kaşların ve kirpiklerin yegâne dostu Badem Yağı. Ben en son aldığımı Migros/Mavişehir’den temin etmiştim yanlış hatırlamıyorsam 1.90 TL idi.
Kendisinden cilt bakım rutinimin bir parçası olarak bahsediyorum çünkü makyajımı yıkayıp, yüzümü de güzelce arındırıp nemlendirdikten sonra, son adım olarak kaş ve kirpik bakımımı yapıyorum böylece hiç unutmamış ve atlamamış oluyorum.
 Naçizane fikrim bana göre kaş ve kirpik bakımı unutulacak gibi bir şey değil zaten. Soğuk hava şartlarına maruz kalıyorlar, kaşlarımız için kaş farları, kalemler, sabitleyiciler kullanıyoruz. Kirpiklerimize çoğu zaman makyaj yapmasak bile rimel sürme gereği duruyoruz ve bununla da kalmayıp günün sonunda makyaj temizleme sularıyla siliyoruz, yıkıyoruz, ılık suya maruz bırakıyoruz kendilerini. Üstlerinde bir yığın sorumluluk varken onları unutup onlara bakım yapmamak bir de üstüne uzun kirpikler, dolgun kaşlar beklemek hiçte akıl karı değil elbette.

Aslına bakarsanız sarımsağın ve badem yağının kaş ve kirpiklere olan yararını hepimiz biliriz. Her yerden duymuş, dinlemişizdir. Ben biraz öncede bahsettiğim gibi makyaj temizleme işlemimin sonuna eklediğim için ve düzeni bu şekilde uzun zamandır oturttuğum için hiç zorluk çekmiyor, çok fazla faydasını görüyorum. Kaşlarıma pamuklu çubuk yardımıyla, kirpiklerime ise kimi zaman daha önce biten rimelimin yıkayıp arındırmış olduğum fırçası yardımıyla kimi zaman da gene pamuklu çubukla uyguluyorum.
Eğer kaş ve kirpik bakımını atlıyor ya da unutuyorsanız,  badem yağını makyaj temizleme ürününüzün yanında tutmanız her daim tıpkı nemlendirici gibi bakımınızın ayrılmaz bir parçası olmasına yardımcı olacaktır.
Eeee…  Ne demişler?

Saç yüzün, kaş gözün çerçevesidir.


Sevgiyle kalın* TugceCalıskanerler