26 Mart 2015 Perşembe

Hoşgeldin Bahar: Eluşla Güneşli Bir Pazar Günü :)

Herkese kocaman merhaba :)
Bugün Tuğçe'nin günlüğünde aşkım balım bitaneciğim teyzesinin gözbebeği ile geçirdiğim Pazar gününe yer vermek istedim. Malum bahar geldi güneş açtı güneşi gören kendini dışarı attı. E tabi bizde öyle :)  Aldık uçurtmalarımızı hemen çıktık canımız Bostanlı'ya.

Böyle güneşli ve insanı baymayan bahar havalarında yapılacak en güzel şey kendini çimlere atmak olsa gerek. Bizde hemen öyle yaptık. Tabi Ela hanım durur mu? elimizdeki tek sandalyeye yerleşti hemen. Oturduğu yerden uçurdu hanımefendi uçurtmasını. Pardon uçurtmalarını :)



Annesi sağolsun doldurmuş sırt çantasına lazım olabilecek herşeyi suyumuz atıştırmalıklarımız her bişeyimiz tamam. Oh güneşde tepemizde miss gibi :) Keyfimize diyicek yoktu doğrusu.
Zaman zaman uçurtmalarımız birbirine mi dolanmadı ağaçlara mı takılmadı ama herşeye rağmen keyfimizi hiç birşey bozamadı.



Derkeeeen,
Sahilde çıkan rüzgar ve bir anda kaybolan güneşle ne olduğumuzu şaşırdık. Eluş zaten hafif hasta olduğundan ilerlememesi için hemen toparlandık birlikte. Ki o zaten ''tamam ben sıkıldım sarıyorum ipi'' demeye başlamıştı üstüne rüzgar başladı :)

E madem saat daha erken birde Burger yapalım dedik ordan Ege Park'a geçtik. Eluş daha yemeğe başlar başlamaz oyun alanını gördüğünden sadece patateslerini yiyip oyun alanına bir an önce gitme hevesine girince kırmak ne mümkün :)

Daha oyuncağın birine biner binmez bağırmaya başladı ''guguuu guguuuu bu bitince de trene binicem''  tamam aşkım. ''gugu guguuu o bitince bir daha trene bincem'' tamam aşkım. ''guguuuuuu ben iki kere trene binicem ama'' tamam bitanem.
Onun o mutluluktan parlayan gözlerinin içi benim için en büyük mutluluktu. Güzel gündü vesselam... 22/03/2015

                                                                   *TugceCalıskanerler