1 Mart 2015 Pazar

CİLT BAKIM RUTİNİM

Herkese Mutlu Pazarlar :)

Pazar gününün vermiş olduğu tatil havasıyla yazımı geciktirmiş hatta fazla geciktirmiş olabilirim. Sizde beni bir gün görmezden gelirsiniz diye umut ediyor bir daha olmayacağının da garantisini verip hemen günün yazısına geçiyorum. :)

Günün yazısı özellikle geceleri yaptığım cilt bakım rutinim.
Bir çok bayan makyaj yapmaya bayılırken, makyaj temizliğini ve cilt bakımını pek sevmez.Nasıl olduysa bu durum bende tam tersi olup en bayılarak vakit harcadığım şeydir cilt bakımım. Ne ürün alamaya doyarım ne de onun için uğraşmaya. O halde hemen başlayalım.







Gördüğünüz üzere sıra soldan sağa ilerler.  İlk olarak gün boyunca cildimin nefes almasını engelleyen makyajımı temizlemekle başlarım işe. Aslına bakarsanız benim favori makyaj temizleyici ürünüm başkadır şuan bittiği için garnıer kusursuz makyaj temizleme suyunu kullanıyorum. Ama yeniden kendi favorimi alınca hemen onun içinde bir yazı patlatacağım ki bunun için sabırsızlanıyorum. Her koşulda elimde bir yedek garnıer de bulunur böyle zamanların kurtarıcısıdır kendisi ve hiçte hafife alınacak bir ürün değildir. Çok popüler olduğundan onu uzun uzadıya anlatmaya lüzum yok  diye düşünüyorum.
 Hemen arkasından gelen sebamed clear facecleansıng foam ile yüzümü güzelce yıkıyorum.Kendisi köpük kıvamında bir üründür yüzü (makyajdan arındırılmış temiz yüzü) derinlemesine temizler yüzümü iyice yıkayıp duruladıktan sonra olmazsa olmaz sebamed clear face deep cleansıng facıal toner'e gelir sıra. Kendisi oldukça bereketli bir üründür. pamuğa bir miktar aldıktan sonra özellikle yüzümün yağ biriktiren kısımlarına uygularım ciltteki fazla yağı alır ve en sevdiğim özelliği ise gözeneklerimi küçültme etkisi.Eğer sizinde cildinizin belli bölgelerinde gözenek varsa oralardaki makyaj kalıntılarını çok iyi arındırmasından ve gözenekleri küçültme özelliğinden dolayı çok seveceğinizi tahmin ediyorum.

Cildimizi derinlemesine temizlediğimize göre artık nemlendirmeye ve beslemeye geçebiliriz.










Loreal Paris 24saat nemlendirme vadeden gündüz kremi bence tam da öyle. ben gece temizliğimden sonrada bu kremi kullanıyorum ve dedikleri kadar var derinlemesine nemlendirdiği kesin. Cildim sayesinde kurudan karmaya döndü diyebilirim. Ve sıra geliyor dudaklara elimde ne bulunursa bulunsun her zaman kullanmaktan vazgeçmediğim neutrgena dudak balmım kendisi favorim olur vazgeçilmezim olur. Dudakta hiç bir ağırlık yapmaz ve besleyici oluşu son derece mükemmel!Burada bahsettiğim her ürün bittikçe yeniden aldığım ve kendi cilt tipime uygun bulduğum ürünlerdir. 

Dudaklarda tamam olduğuna göre sıra geldi göz altlarıma garnıer göz altı roll-on bu iş için ve benim genç yaşım için ideal. yorgun görünümü ve şişliği azaltıp, düzenli kullanımda oluşmaya başlayan kırışıklıkları bile yok edeceğini savunuyor.Metal başlığının serinlik etkiside mükemmel. Benim göz altlarıma iyi geldiği tartışılmaz.

Unutmayın ki cildinizi tanıyıp ona uygun cilt bakımını yaparsanız makyaja çok daha az zaman harcarsınız !
Mutlu günler...


                                                                                         TugceCalıskanerler