21 Mart 2015 Cumartesi

CANIM BLOĞUMUN HİKAYESİ :)


Herkese musmutlu Haftasonları! :)


Bugün bloğumda yeni bir bölüm açmak istedim şöyle birazda özel hayattan birşeyler yazmak fena olmaz diye düşündüm. Bunun nedeni ise çok severek okuğum Yağmur'dan esinlenmem. Haftanın bir günüde olsa geleceğime bir armağan bırakayım dönüp okuyacağım anılarım olsun istedim. Zaten bloğum tek bir konu ile sınırlı değil e bide bu olsun dedim. İlerleryen zamanlar için böyle bir fikrim vardı zaten aile ve anne olduktan sonra daha bir sorumluluk aldığım şeyler hakkında yazmayı planlıyordum ama şuan ani bir kararla temellerini attım. Böylece o zamanlar gelene kadar çok daha fazla deneyim sahibi olurum :)

Öncelikle bugünün  yazısı olarak bloğumu seçtim. Canım bloğum candır o can. Malum çok taze bir blogger olduğumdan dönüp dönüp bakıyorum nerde ne değiştirsem ne yapsam ne etsem şurayı mı daraltsam burayı mı genişletsem :) Çocuk gibi bakar oldum kendisine. Sanırım bütün sosyal medya hesaplarımı bile kapatıp bloğumun içinde kendimce yaşayabilirim.

Peki bu konuda kararım nasıl oldu bugün şöyle güzel bir şekilde blog yazmaya nasıl karar verdim ne yaptım nasıl yazıyorum onları anlatmak istiyorum. Sanırım ilk olarak 2013 yılında karar verdim bir blog açmaya çok severek okuyordum. Bunun yanısıra bende çok seviyordum yazmayı çizmeyi. Bişeyler yapmalıydım bende mi blog açsam?



Açtım.Sonuç hüsran. Hiçbir şeyden anladığım yok bildiğim yok. Ne yazarım ne yaparım nasıl olur. Bu teknik işler tasarımlar nasıldır off ne zor işmiş yok yok hiç  bana göre değil dedim. Ve vazgeçtim. :)
Yıl 2014 TugceSay olarak geri geldim bloğa. Her ne kadar deli gibi yazmak aktif olmak istesem de teknik ve tasarım olarak sitem hiç içime sinmemişti buda haliyle epey hevesimi kırdı. iki yazı paylaşıp gene kayıplara karıştım. Bu uğurda yaptığım en büyük hata ise 2014 yılında bloğumu izleyiciye açmamak oldu. 0 takipçisi olan bir insanı kim takip eder ki ? mantığıyla ilerlediğimden çok şey kaybettim. Sanırım 1,5 ay flan oldu açalı.

Ve en sonunda 2015 te bu işin peşini bırakmıyacağıma hayallerimin peşinden koşacağıma söz verdim. Gözlerim ağrıyana kadar okudum, videolar izledim tasarladım bozdum bir daha yaptım bir daha bozdum bir daha yaptım. Vee sayfayı son haline getirmeyi başardım. Kendimce bir düzende kurdum. Oldukça içime sindi son hali şimdi severek yazıyorum bakmalara doyamıyorum desem yeridir. Hiç bir kötü enerji hevesimi alamıyor. İnşallah almasında :)

Nasıl yazdığıma gelince, çalıştığım ve işletme 4. sınıf öğrencisi olduğumdan bu pek kolay olmuyor. O yüzden henüz de tazeyken bir düzene oturttum işi. Her ayın programını çıkartıp ona göre yazıyorum yazılarımı. Bir iki gün önceden hazırlamaya özen gösteriyorum ki bir aksaklık olmasın. Günü geldiğinde saat 09:30 civarı yayınlanmayı bekliyor :)

Her hafta bir gittiğim yerler, kozmetik, özgün yazım oluyor aralarda okuduğum kitapların gittiğim filmlerin ya da ekstra şeylerin yazılarını Tuğçe diyor ki başlığı altında bulabilirsiniz. Ve son olarak Tuğçe'nin Günlüğü diye açtığım bu başlıkta her şey görmeniz mümkün :) Mutlu olduğum ya da benim için özel olan her anımı bu başlık altında toplamayı planlıyorum ki geleceğime güzel birşeyler bırakabileyim :)

Yepyeni Yazılarda Görüşmek Üzere :)



                                                  *   TugceCalıskanerler