30 Mart 2015 Pazartesi

BLOG / İNSTAGRAM / TWİTTER KEŞİF ETKİNLİĞİ




Herkese kocaman merhabaaa!
Biz taze blog sahiplerinin çok fazla işine yarayan yepyeni bloglarla tanışmamızı, buluşmamızı sağlayan bir etkinlikte ben yapsam fena olmaz diye düşündüm ve hemen daha fazla kitleye ulaşıp kaynaşmak adına patlattım etkinliğimi. Lütfen aşağıdaki yazıları dikkatlice okuyup etkinliğe katılınız kocamaaaaaaaannnn öpüldünüz :)


Yapmanız Gerekenler :

1- Blogumu Takibe alınız.

2- Beni G+ takibe alınız.

3-Lütfen yorumlar kısmına bloğunuzun linkini bırakıp kısaca konusunu yazın ki size geri dönüş sağlayabileyim.

4-Daha çok kitleye ulaşmak adına yorum bırakan arkadaşlarıda takip etmeyi atlamayınız.

5-Etkinliği bloğunuz da ya da g+ paylaşın ki etkinliğimiz yayılsın. Yorumlardan yeni insanlar keşfedebilelim.


İSTEĞE BAĞLI OLANLAR :

6- Twitter 'dan takip edilmek isteyenler : @TugceClsknrlr adresimi takibe aldıktan sonra hemen dönüş yapacağımı bilmelerini isterim.

7- İnstagramdan takip edilmek isteyenler : tugce.caliskanerler adresimi takibe aldıktan sonra hemen geri dönüş yapacağımı bilmelerini isterim.

8- İsteğe bağlı yorumlar kısmına sosyal medya hesaplarınızı bırakabilirsiniz karşılıklı takibi kolaylaştırır.





Herkesi kocaman öpüyorum yepyeni yazılarda görüşmek dileğiyle :)