4 Şubat 2015 Çarşamba

AŞK SANA BENZER


Günaydın!

Mutlu Çarşambalar. Enerjisi bol bir gün olsun hepimize.
Günün konusu, başrollerini Burak Özçivit ve Fahriye Evcen’in paylaştığı ‘Aşk Sana Benzer’. Film sanıyorum ki hala vizyonda bu sebepten çokta ayrıntıya girmek doğru olmaz diye düşünüyorum. Kendi fikrimi kısaca özetlediğim bir yazı olsun istiyorum.
Aslına bakarsanız bu filmi çekilmeye başladığı ilk günden beri heyecanla bekliyordum. Bir de şu teknede çekilmiş fotoğraflarını gördükten sonra tabir-i caizse şafak sayar gibi saydım vizyon gününü. Nitekim de vizyona girdiği günün ertesi günü sinemadaydım. Patlamış mısırlar kolalar tamam. Her şey olması gerektiği gibi.

Şşş…. Film başlıyor.
Küçük bir sahil kasabası, samimiyet duygusu olağanüstü her şey ne kadar tatlı öyle. İşte Burak Özçivit gözüktü. Her zamanki karizmasından ne bir eksik ne bir fazla…
 Hatta daha mı mütevazı ne?
Ve film artık konuya giriyor. Her şey oldukça güzel ama, biraz fazlamı hızlı gelişiyor olaylar diyorum kendi kendime. Derken işte o beklediğim sahneler, o aşkın tatlı halleri…
Eee… Neden bu kadar hızlandırıldı şimdi bu en güzel sahneler? Biraz daha ağır, içimize işliye işliye ilerleyemez miydi?
Ne ayrılıyorlar mı yani?
Peki neden?
Nasıl yani bütün sebep bu mu?
Kızım deli misin sen yahu, ne yapıyorsun?

*
İşte her ne kadar size değişik gelecek olsa da, benim bütün film boyunca kendi kendime sorduğum hatta hızımı alamayıp perdeye doğru sorduğum soruları toplasam dağ olur herhalde. Aslına bakarsanız filmin öyle sahneleri var ki, oldukça etkileyici, ‘tüylerim diken diken oldu.’ dedirtici. En çok Burak Özçivite verilmiş o sahneler. Hatta abartmıyorum gözleriniz bile dolabilir ki benim doldu.
Bütün bu güzelliklere,aşka,mücadeleye rağmen gelgelelim ki beni tatmin etmedi.
Daha geçerli nedenlerle bizi üzseydi çok daha iyi olurdu naçizane fikrim. Evet naçizane fikrim diyorum çünkü bu filme bayılıp iki kez giden bir arkadaşımda var. İşte bu yüzden, gene de gidin, bir izleyin, ağlayın derim ben.


Sevgiyle Kalın.





                                                     *   TugceCalıskanerler