14 Mayıs 2014 Çarşamba

FLORMAR D33 VAZGEÇİLMEZİM!

Tünaydın! :)

Bu gün biraz kozmetiğe küçük sevimli bir giriş yapmak istedim.Sizlere tanıştığım ilk günden bu yana vazgeçilmezim olan ve asla çantamdan çıkarmadığım rujumu tanıtmak isterim.

Hem uygun hem de kolay bulunabilen flormar D33 rujumu bitirip beşinci kez almışken bunu biraz tanıtmamak olmazdı elbet.

Flormar D33 rujum hafif yapısı ve pembe rengiyle günlük hayatımın vazgeçilmezi olduğu gibi ağır göz makyajlarımda da ilk aklıma gelen rujum olmayı çoktan başardı.


Ben bittikçe Gratis'e koşup yenisini alıyorum. Bir çok yerde de bulmak oldukça kolay işte en cazip yönüde bu olsa gerek :) Fiyatı indirimlere göre 14-18 TL arası değişebiliyor.

Ben flormarın rujlarını hep çok sevmişimdir. Bana bir D33 üm bir de kırmızı rujum olsun hayatımın tamamını başka ruja ihtiyaç duymadan geçirebilirim sanırım.







siyah görünüşüyle oldukça asil bir görüntüsü olduğunu söylemeden geçemeyeceğim :)







Bloğumda uygun, kolay bulunabilinen ve  bana göre kaliteli olan şeyleri paylaşmaya özen gösteriyorum. Her türlü okuyucuya hitap etmek adına. Umarım bir gün denersiniz. Yeni yazılarda buluşmak üzere...:)